כמה עולה איטום גג מרוצף

אנשים רבים כבר הבינו שאיטום הבית היא הפעולה הכי חשובה כדי שהם יוכלו להרגיש הכי בטוחים בתקופת החורף אך למעשה שוכחים פרט אחד קטן: את האיטום צריך לבצע על כל שטח הבית וזה כולל גגות מרוצפים. איטום גגות מרוצפים יכול להיות מעט בעייתי יותר אך גם הוא לא יהיה בעיה עבור שיטות האיטום המתקדמות שיש בימינו.

איטום גג מרוצף

האם צריך לאטום גג מרוצף?

גם גג מרוצף צריך לאטום ויתרה מכך, מדובר על אחת מנקודות התורפה של הבית. ללא איטום של גג מרוצף, יכול להיות שהמים יצטברו מתחתיו ויגרמו נזק בטווח הארוך כך שהוא יצטבר עוד ועוד עד שיום אחד סימן רטיבות כלשהו יפתיע אותנו ומרצפה אחת תצא מהמקום. הנזקים הללו עלולים להיות יקרים במיוחד והרובה שיש בין המרצפות ממש לא מספיק, ולכן יש צורך בשיטות איטום מתקדמות שישמרו על הגג גם בגשמים הכי חזקים שיש.

כמה עולה איטום גגות מרוצפים?

  • המחיר של איטום גגות מרוצפים נקבע לפי השיטה שתבחרו ולפי מספר פרמטרים נוספים. יש שתי שיטות כלליות כיצד אפשר לאטום את הגג כאשר הראשונה היא הארוכה יותר, המסובכת יותר אך העמידה יותר. איטום זה מתבצע על ידי פירוק הריצוף והנחת יריעות ביטומניות על שכבת הבטון של הגג, ושיטה זו תעלה לכם בין 200 ועד 300 שקלים למטר רבוע.
  • השיטה הזולה יותר היא מריחת רובה אפוקסי או פוליאוריטן על פני המרצפות. שיטה זו לא מחייבת שום פירוק והיא יכולה להתבצע גם באופן עצמאי אם כי יש צורך בניסיון, כאשר היא תעלה לכם על ידי בעל מקצוע בין 40 ל-50 שקלים למטר רבוע בלבד.

האם אפשר להוזיל את המחיר?

מי שרוצה להוזיל את העלויות של איטום גגות מרוצפים יכול לנקוט במספר פעולות. ראשית, הוא יכול לקנות את החומרים ולבצע את האיטום בעצמו. חשוב לדעת כיצד לבצע את האיטום כדיש הגשם לא יתפוס אתכם לא מוכנים ויעשה נזקים שיעלו לכם הרבה יותר. שנית, ניתן לבצע סקר שוק מעמיק ולחפש אחרי קבלני איטום זולים יותר ובוודאות תוכלו לחסוך לא מעט מהעלות אם כי עדיין איטום זה נחשב ליקר יחסית.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן