כמה עולה אלבום דיגיטלי?

אלבום דיגיטלי

למה בדיוק אנחנו מתכוונים כשאנחנו מדברים על אלבומי תמונות דיגיטליים?

כשאנחנו מדברים על אלבום תמונות דיגיטלי, ישנן שתי משמעויות אפשריות. המשמעות הראשונה היא האלבום הדיגיטלי שהיה נפוץ לפני מספר שנים, המורכב למעשה ממסך דיגיטלי שאליו מטעינים את התמונות דרך המחשב, והוא מציג אותן אחת אחרי השנייה. האפשרות שאליה אנחנו מתכוונים בפועל כרגע היא האפשרות השנייה – של אלבומים שאותם אנחנו מסדרים דרך מערכת דיגיטלית ופשוטה, מזמינים בצורה מקוונת דרך שירות איכותי המתמחה בתחום, ומקבלים בהתאם אלבום תמונות מלא ומושקע, בהתאם לעיצוב ולצורך שאנחנו מבקשים. אלבום דיגיטלי שכזה הוא למעשה אלבום תמונות קלאסי ומוכן בהשקעה מינימלית – וכמובן שכמו בכל דבר אחר גם בהזמנה של אלבום דיגיטלי, מחיר הוא פרמטר חשוב שצריך לדעת להתייחס אליו.

 

מהם המחירים של אלבומי תמונות דיגיטליים, ובמה הדבר תלוי?

במה המחירים תלויים? כשאנחנו מסתכלים על אפשרויות שונות של אלבום דיגיטלי, מחיר הוא פונקציה של סוג האלבום שבו אנחנו בוחרים, גודל האלבום והיקף האלבום. עיצובי האלבומים השונים משפיעים על המחיר בהתאם לדגם ולשירות שאלאלבום דיגיטלייו אתם פונים, ומטבע הדברים הגודל וההיקף של האלבום מגדילים את המחיר כלל שהם גדולים יותר בגודל האלבום ובמספר הדפים שלו.
אז כמה זה עולה? באפשרות הבסיסית ביותר של אלבום דיגיטלי, מחיר האלבום יכול להיות לא יותר מעשרות שקלים בודדים – וניתן למצוא אלבומים בעיצוב קלאסי ופשוט, בהיקף של עמודים ספורים עד לא פחות מארבעים עמודים, במחיר שנע סביב חמישים שקלים. זהו מחיר נמוך במיוחד, אך גם מוצר בסיסי מאוד. עם מוצרים מתקדמים יותר, טווח המחירים נע בין 150 ל-500 ₪ עבור אלבומי כריכה קשה, איכותיים ומעוצבים, בהתאם לגודל האלבום, עיצובו וכמות הדפים בו.

השקעה באלבום איכותי דרך מערכת דיגיטלית יכולה להיות השקעה מדהימה לחברים ולמשפחה

כשאתם משקיעים באלבום דיגיטלי איכותי, המזכרת המרהיבה שאתם מקבלים היא מדהימה, במיוחד לאור ההשקעה הקטנה יחסית הן בכסף והן במאמץ. כך, ברכישה של אלבום דיגיטלי, מחיר לא גבוה במיוחד יכול להיות מזכרת לטווח הארוך – עבור חברים, משפחה, אהובים, מקום עבודה או כל צורך אחר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן