כמה עולה ברזנט לגינה?

פתרונות הצללה

ברזנט הוא פתרון הצללה שיכול להתאים לגינות, חצרות, מרפסות וגגות. הוא מתאים לשימוש פרטי או תעשייתי וניתן לנצל את היתרונות שלו גם במרחב ציבורי. יחד עם זאת, כדאי להכיר את הגורמים המשפיעים על המחיר כדי לתכנן את מסגרת התקציב בהתאם.

פרמטרים המשפיעים על מחירי הברזנט

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה ברזנט לגינה ולחצר:

א. איכות הברזנט – המחיר של פתרונות הצללה, קירוי וכיסוי מושפע ישירות מאיכות חומרי הגלם. ככל שחומרי הגלם יהיו איכותיים יותר, כך צפוי המחיר שלהם לעלות. יחד עם זאת, חומרי גלם איכותיים שווים את ההשקעה כי הם עמידים לאורך זמן. המשמעות היא שעדיף לשלם עוד כמה שקלים על ברזנטים איכותיים, מאשר להחליף אותם כל חצי שנה בגלל בלאי, שחיקה והצטברות של נזקי מזג אוויר.

ב. אורך ומידות – ברזנטים נמכרים לפי אורך. הלקוח קובע איזה מידות הוא צריך וניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע. התאמת האורך והמידות חיונית לטובת קירוי אפקטיבי של החצר. בעזרת מידות מדויקות אפשר לייצר חללי צל גדולים בחצר, אך ניתן גם להשתמש באורך מסוים על מנת להבטיח בריזה נעימה ואוורור תקין.

ג. תפירה – אפשר לרכוש יריעות בד מסוג ברזנטים עם או בלי תפירה והכנה לטבעות. היעדר תפירה מצמצם משמעותית את עלות העסקה, אך זו אופציה שאינה רלוונטית לרוב האנשים הפרטיים. מי שרוצה לתלות ברזנט בחצר או בגינה לדוגמא צריך לרכוש אותו עם טבעות מתאימות. כך הוא יכול לחבר את הברזנט ולשמור על הגינה מפני חשיפה ישירה לקרני השמש. כמו כן, הכנה של הברזנט תבטיח בדגמים מסוימים סגירת חורף לא פחות יעילה.

טווח מחירים

המחיר ההתחלתי של ברזנט הוא 10-15 ש"ח למטר. לזה יש להוסיף עלות של 1-5 ש"ח לכל מטר של ברנזט נגד גשם, כמו גם לפתרונות הצללה שמגיעים עם כמויות גדולות יותר של טבעות תפורות. אפשר לרכוש גם בדים איכותיים במיוחד במחיר של 15-30 ש"ח למטר ולהדפיס לוגו וכיתובים מסחריים בעלות נפרדת של 5-10 ש"ח לכל מ"ר בגדלים שונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן