כמה עולה ברזנט למטר?

ברזנט

תמיד רציתם להבין מהם בדיוק ברזנטים ולמה הם משמשים? הגעתם למקום הנכון.
הכל על חומרים, סוגי ברזנטים, מחירים וכל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם בוחרים בפתרון ההצללה עבורכם.ברזנט

בהכללה, ניתן לומר שתפקיד הברזנט הוא לספק הצללה איכותית. הברזנטים השונים נמצאים כיום בשימוש מגוון יחסית. נוכל למצוא אותם בחוף הים, בגני אירועים, בגני משחקים,בגני ילדים, בבתים פרטיים, בבריכות שחיה, ובעוד שפע של מתחמים שכולם דורשים הצללה. עם זאת, כפי שנוכל לראות בהמשך, יש שמשתמשים בברזנטים כיום אף למטרות נוספות, והדבר קשור מאד בסוג הברזנט שאותו אתם תבחרו.בכדי להבין איזה ברזנט כדאי לבחור ומהו טווח המחירים המקובל, חיברנו עבורכם מדריך קצר להבנת התחום.

על המחירים ועל הסוגים

  • מהם המחירים המקובלים? – המחיר המקובל עבור יריעות של ברזנטים הם מחירים שיכולים להשתנות באופן מהותי, לפי זוג הברזנט שתבחרו. בין השאר, תוכלו למצוא ברזנט זול למדי, בטווח מחירים של 10 עד 20 ש"ח למ"ר. הברזנטים האיכותיים יותר יהיו במחירים של 30 עד 60 ש"ח למ"ר, ואפשר למצוא גם את הברזנטים האיכותיים ביותר, אשר עלות המחיר שלהם למ"ר אחד מתחילה ב80 ש"ח ומכאן יכולה לטפס. כמובן שככל שהברזנט הוא גדול יותר בשטחו, כך גם מחירו יהיה גבוה יותר, אם כיכדאי לשים לב שבסופו של יום – המחיר הוא בעיקר פונקציה של האיכות. לא תמיד חייבים לבחור בברזנט האיכותי ביותר – אבל כשצריך, כדאי שלא להתפשר.
  • הברזנט הקלאסי – כמובן שאי אפשר לכתוב על הברזנטים בלי שנזכיר את הברזנט הקלאסי. זוהי יריעה חזקה יחסית שבעיקר משמשת כפתרון הצללה, כאשר היא מסוגלת לחסום את קרני השמש. עם זאת, יש לזכור שלצד השימוש הנרחב שלה כפתרון הצללה, בצירוף העובדה שהיא גם מהווה פתרון זול יחסית – היא איננה כוללת איטום בפני מים שיכולים לחדור דרכה. לכן, אם אתם מחפשים פתרון מקיף יותר שישמש אתכם גם בחורף, כדאי להיות מודעים לכך.
  • שמשונית – השמשונית היא ככל הנראה הברזנט הנפוץ ביותר שיש. מדובר על ברזנטים חזקים מאד שגם עמידים בפני מים, וגם בעלי יכולת איטום גבוהה נגד קרני השמש. טווח המחירים של השמשוניות רחב יחסית אך ניתן לומר שהמחיר שלהן ממוצע יחסית.
  • יוטה – היתרון הגדול ביותר של היוטה, הוא שמדובר על ברזנט זול מאד. לכן, אם אתם מחפשים כיסוי גדול שעדיין יאפשר לכם לא לחרוג מהתקציב, תבחרו ביוטה. היוטה מתאימה למקרים שדורשים כיסוי בסיסי אך גדול – כמו למשל פארקים.
  • קורדורה – הקורדורה הוא ברזנט ייחודי משום המגע הנעים שלו. לכן משתמשים בקורדורה לא רק לטובת פתרונות הצללה, אלא אפילו גם כחומר להכנת חפצים.

 

ומה אתם מחפשים?

יש סוגים מגוונים מאד של ברזנטים שתוכלו לבחור מתוכם בדגם המדויק שמתאים לכם. חשוב מאד להיות מודעים לתכונות של כל ברזנט ולשים לב לטווח המחירים שלו, בכדי שתוכלו לקבל גם הצעת מחיר הוגנת וגם מעלה מלא לדרישות שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן