כמה עולה להזמין טכנאי גז?

דוד שמש

צריכים להזמין טכנאי גז? לא בטוחים אם המחיר שאתם משלמים לחברת הגז הגיוני? אתם בדיוק במקום הנכון. כאן ננסה לעשות לכם קצת סדר בדברים, ולתת לכם סדר גודל של טווחי מחירים מומלצים. זכרו: אם אתם חושבים שיש תקלה בצנרת הגז – חשוב לטפל בה כמה שיותר מהר, כי הדבר מהווה סכנה חמורה לבריאותכם, ואף לחייכם.

תקלה בצנרת הגז? מזמינים טכנאי עכשיו

אם יש ריח של גז בבית למרות שכל הכפתורים בתנור סגורים ושכל המכשירים שפועלים על גז כבויים – כנראה שיש דליפת גז מהצנרת, וחשוב להזמין טכנאי שיספק פתרון מהיר לבעיה. דליפת גז היא מאוד מסוכנת, הן משום שהיא חושפת את הבית לסכנת דליקה והן משום ששאיפת גז עלולה לסכן חיים.

לצורך הדוגמה ניקח מקרה מבחן:

אדם מתגורר בפתח תקווה ומריח ריח של גז. הוא עורך בדיקה קצרה בבית ורואה שכל המכשירים שפועלים על גז כבויים, ומבין שיש כנראה דליפה של גז מאחת הצינורות. הוא מתקשר ומזמין טכנאי גז בפתח תקווה, כדי לטפל בבעיה כמה שיותר מהר. הנה כמה דברים שחשוב שיוודא לפני שהוא סוגר עם הטכנאי שיגיע:

  • טכנאי מוסמך – חשוב לוודא שמדובר בטכנאי מקצועי שיש לו את כל הרישיונות וההסמכות הנדרשות לטיפול במערכות גז.
  • זמינות מיידית – דליפת גז מחייבת טיפול מיידי, על מנת שלא לסכן את דיירי הבית. לכן, חשוב מאוד לוודא עם הטכנאי שהוא יכול להגיע במהירות, ואם לא – להמשיך לחפש טכנאי בפתח תקווה שיגיע כמה שיותר מהר.

טכנאי גז

  • מחירים הוגנים – כמובן שחשוב שתשלמו מחיר הוגן, אם כי חשוב יותר שאתם ושאר דיירי הבית לא תהיו בסכנה. לכן, אם נראה לכם שהמחיר מאוד גבוה, כמובן שכדאי שתדברו עם עוד טכנאי, אבל אם המחיר נמצא בטווח המחירים הממוצע, אפילו אם הוא בצד הגבוה של הסקאלה, והטכנאי יכול להגיע עכשיו – עדיף שהפרמטר של מהירות ההגעה ינצח.

אז כמה עולה ביקור של טכנאי גז?

המחיר שתשלמו לטכנאי גז, בפתח תקווה או בכל מקום אחר, תלוי, כמובן, בסוג התיקון שיבצע – יש מחירים שונים לכל תיקון, שכן כל תיקון מצריך סוג אחר של עבודה. למרות זאת, כשמדברים על מחירי השירות של טכנאי גז, אפשר לציין טווח מחירים ממוצע, שנע בין 200 ₪ ל-960 ₪. השירות שעלותו היא הנמוכה ביותר הוא בדיקת דליפת גז, והשירות שעלותו היא הגבוהה ביותר הוא התקנת שתי נקודות גז.

חשבון גז ממוצע

אם תהיתם כמה אנשים משלמים בממוצע עבור שימוש בגז מדי חודש, כנראה שלא תוכלו לקבל מחיר מדויק, כי טווחי המחירים משתנים מספקית גז אחת לאחרת, אבל – מה שכן אפשר להגיד הוא, שהמחיר הממוצע נע בין 20 ₪ ל-30 ₪ למ"ק גז, ועוד תשלום קבוע של בין 10 ₪ ל-15 ₪ לחודשיים – על השירות.

כמובן שחשוב להיות כל הזמן עם היד על הדופק, לראות שאתם משלמים רק על מה שאתם באמת צורכים ושאתם לא משלמים יותר בגלל דליפת גז, שכמובן עלולה גם לסכן את חייכם. אז תנו גז ובדקו את הדברים. בהצלחה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן