כמה עולה כיסוי לריהוט גן

כיסוי לריהוט גן

כמו כל אזור אחר בבית, אנו אוהבים לרהט את הגינה או המרפסת על מנת שנוכל ליהנות ממנה. עם זאת, ריהוט שנמצא בחוץ נתון יותר לפגעי מזג האוויר ומזיקים, ולכן חשוב מאוד להשתמש בכיסוי לריהוט גן על מנת להגן עליו ולאפשר שימוש בו לאורך זמן.

בחירת כיסוי מתאים

לפני שבוחרים כיסוי לריהוט גן, יש כמה פרמטרים אותם צריך להכיר. הגורמים העיקריים שמשתנים בין כיסויים שונים הם צורתו של הכיסוי שמתאים לריהוט גינה שונה, גודלו והחומר ממנו הוא עשוי. כל גורם שכזה כמובן ישפיע על מחירו. כמובן שהגיוני ונכון להתאים בין המחיר שמשלמים על ריהוט הגינה לבין מחיר הכיסוי. המחיר גם עלול להשתנות מאוד בין רהיט פשוט ופופולרי כמו שולחן אוכל מרובע, ובין כיסא נדנדה ייחודי שלו נדרש ייצור מיוחד של כיסוי.

מחירים שונים של מוצרים שונים

נסקור כעת מספר דוגמאות של פריטים נפוצים במיוחד וטווחי המחירים של כיסוי לריהוט גן המתאים להם. המחיר של כיסוי לשולחן אוכל מרובע יכול לנוע בין 39 ₪ בלבד לכיסוי פשוט עשוי PVC בצבע ירוק, ומספק הגנה בסיסית משמש וגשם, ועד 309 ₪ לכיסוי גדול עשוי פוליאסטר איכותי שכולל פתחי אוורור ולולאות אלסטיות להצמדתו  לשולחן ומגן מפני גשם, טל, אבק, חום ולכלוך ומספק שנתיים אחראיות על המוצר. כיסויים לערימת כיסאות פלסטיק יכולים לנוע בטווח שבין 39 ₪ לכיסויים זולים ועד 189 ₪ לכיסויים מתקדמים יותר ועם אחראיות מוצר. כיסוי לנדנדת חצר ניתן למצוא בטווח שבין 118 ₪ לכיסוי מרובע ופשוט לנדנדות המוכרות יותר בשוק, ועד 280 ₪ ויותר לנדנדות ערסל אישיות בעלי צורה מסובכת יותר.

שמירה טובה יותר על הריהוט

על מנת למצות את הפוטנציאל של הגינה, אפשר להשקיע לא מעט כסף בריהוט גן. עם זאת, ריהוט כזה חשוף יותר למזג האוויר וללכלוך מאשר ריהוט לבית ולכן צריך לשמור עליו באופן מיוחד. כיסוי לריהוט גן הוא מוצר נפוץ מאוד שיכול להאריך מאוד את תוחלת החיים של הריהוט שלנו.

כיסוי לריהוט גן
כיסוי לריהוט גן

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן