כמה עולה כספת כבדה

כספת כבדה

הכספות הבלתי חדירות

מרוב סרטים שראינו בקולנוע, בו השודד מגיעה לכספת וגונב ממנה סכומי כסף רבים, קיבלנו את הרושם שכספות אפשר למצוא רק בבנקים, במוזאונים או באחוזות של עשירים. הנחה זו שגויה ובימינו כל אחד יכול להגן לא רק על כספו אלא גם על המוצרים שחשובים לו בתוך כספת ביתית או כספת לעסק. יש כל כך הרבה סוגים של כספות בגדלים שונים ובמערכות נעילה שונות ואפילו העיצובים בימינו מגיעים לרמות יצירתיות במיוחד. כספות כבדות הן הכספות הללו שראיתם בסרטים, הענקיות והבלתי ניתנות לחדירה והמחיר שלהם שווה את ההגנה המיטבית שהן מעניקות.

כמה עולה כספת כבדה?

  • המחיר של כספת כבדה נע בין 5000 שקלים ויכול להגיע לעשרות ומאות אלפים. במה זה תלוי? בעיקר בגודל שלה. כמו שכבר ראיתם בסרטים ובסדרות רבים, בעיקר אלו שבהם יש שוד, אפשר להבין שיש כספות עצומות בבנקים המרכזיים בעולם שמכילים כל כך הרבה כסף כך שאנשים שלמים יכולים להיכנס אליה ואפילו ללכת כמות לא מבוטלת של מטרים. כספות כאלו מוגנות בשכבות של בטון ופלדה רבות והדלת שלהם מכילה מנגנון נעילה שחסין אפילו בפני נפץ. כספת כזו למשל, יכולה להגיע למחיר של מאות אלפי שקלים.
  • כספות כבדות שמתאימות לעסקים כמו למשל חברת העברת כספים, חברות ביטחוניות או חברות שמתעסקות בהרבה כסף מזומן, צריכות כספת בגודל של לפחות מטר על חצי מטר מה שמותיר את המחיר לפרמטר השני: רמת הבטיחות. כספת בגודל כזה יכולה להתחיל ממחיר של 500 שקלים ולעלות לכל היותר 20 אלף שקלים כאשר כספת בגודל של ארון קטן תעלה בין 15000 שקלים ל40000 שקלים.

כספת כבדה

אל תתפשרו על הבטיחות

אם כבר החלטתם לרכוש כספת כבדה שתעניק לכם בטיחות, אסור לכם להתפשר על מקצועיות החברה. למרות שהמחיר שתשלמו על כספת יד שנייה יכול להיות משמעותית זול יותר, אל תתפשרו על כספת שנפרצה בעבר או שהמנגנון שלה קלוקל. חשוב לבחור כספת שתתאים בדיוק לדרישות שלכם בגודל, באפשרויות הנעילה וכמובן ברמת הבטיחות ורק כך תוכלו להבטיח שהיא באמת תקיים את העבודה החשובה שלשמה היא מיועדת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן