כמה עולה להנפיק דרכון פולני

דרכון פולני

דרכון פולני יכול לעלות לא מעט כסף אך למעשה כל שקל שתשקיעו בו יהיה שווה בעתיד. יכול להיות שאתם מסוג האנשים שלא בטוחים האם זה משתלם לכם או לא אך לפני שאתם מתחילים בשיקולים בתוך עצמכם, כדאי שתשמעו כמה זה עולה ומה דרכון פולני יכול לעשות כדי לשנות את חייכם לגמרי.

לבחור עורך דין איכותי עם קבלות

יש אנשים שמניחים מה הנחות שגויות מאוד לגבי המחיר שהם צריכים לשלם על דרכון פולני כאשר אחד מהם הוא לגבי עורך הדין שיעזור להם בתהליך. כמעט כל מי שמגיע לתהליך זה של הוצאת דרכון פולני, מנסה לחשוב האם זה אפשרי לעבור את התהליך הזה בלעדיו ואם כן, האם זה באמת יותר משתלם. תנו לנו לתמצת לכם את כל הדילמה למילה אחת: לא. עורך דין לא מייקר את התהליך ולמעשה הוא היחיד שהופך אותו לפרקטי. לא רק שזה כמעט בלתי אפשרי להוכיח את הזכאות שלכם לקבלת דרכון פולני ללא עורך דין מנוסה, התהליך יהיה יקר הרבה יותר בגלל שהוא יהיה ארוך ומייגע.

דרכון פולני
דרכון פולני

הגיע הזמן למצוא את המסמכים

לדרכון פולני מחיר שמורכב בעיקרו מהמחיר שתצטרכו לשלם לעורך הדין, כאשר המחיר שהוא ידרוש יכול לנוע בין 3000 שקלים ויגיע עד 6000 שקלים ולעתים אף יותר, אך חשוב לזכור שהמחיר משתנה בעיקר לפי המורכבות של התיק שלכם. התיק שנפתח לכם בשגרירות הפולנית למען הליך הוכחת הזכאות שלכם לקבלת אזרחות יכול להיות פשוט מאוד או מורכב מאוד כאשר ככל שהוא יהיה מורכב יותר יהיה צורך בהוכחות רבות יותר, כאשר כל הוכחה כזו יכולה להיות מסמך המסמכים האלו יעלו לכם כסף גם כדי למצוא אותם וגם כדי לתרגם אותם, כאשר תרגום של עמוד יכול לעלות 150 שקלים.

תשלום לנוטריון על אישור המסמכים

אז אחרי שתרגמתם את המסמכים צריך להוכיח שהם מקוריים ולכן יש צורך ללכת לנוטריון. גם נוטריון לא עובד לחינם ואם תרצו שהוא יבדוק את המסמכים שהצגתם לו תצטרכו לשלם עוד כמה מאות שקלים. גם כאן המחיר משתנה מאוד לפי כמות המסמכים והמורכבות שלהם כאשר המחיר יכול לנוע מ-200 שקלים ועד 400 שקלים אך שימו לב שיש עורכי דין שיכללו את המחיר של כל ההתעסקות הזו, גם בתרגומים של המסמכים וגם באישורי הנוטריון שנדרשים, במחיר שתצטרכו לשלם להם. אולי זה לא כל כך משמח כי בסוף זה יוצא מהכיס שלכם אך בכל זאת לא מדובר בחליבה מתמשכת אלא בתשלום אחד.

תשלומי אגרות לשגרירות

לדרכון פולני מחיר שמורכב מעלות שיכולה להשתנות, ועל כך נרחיב בהמשך, ומעלות שלא יכולה להשתנות. אחת מהעלויות שקבועות לכולם היא העלות של האגרה שתהיו חייבים לשלם לשגרירות הפולנית כאשר האגרה הזו יכולה להגיע למחיר של 1200 שקלים. בכל מקרה תהיו חייבים לשלם אותה למען פתיחת התיק כאשר לא מדובר על עלות שלא כלולה בדבר אלא בקבלת המסמכים שאתם מספקים, שליחתם לפולין, זמן ההתעסקות של השגרירות, שליחת טפסי הדרכון שלכם אליכם בסוף התהליך, התור שתקבעו בשגרירות וכן הלאה. המחיר הזה לא כלול במחיר שתשלמו לעורך הדין עצמו.

יקר אך משתלם

לדרכון פולני מחיר לא זול ובסיכום הוא יכול לעלות לכם כמעט 10 אלף שקלים אך הוא משתלם במיוחד. בסוף תזכו בו ותוכלו לעוד באירופה ובאופן כללי מדובר על תשלום שיכול להיפרס לתשלומים נוחים מאוד ובסוף אפשר לחסוך אותו די בקלות. יחד עם זאת, אפשר להוזיל אותו אם מגישים מסמך אחד לכמה בני משפחה ואז הוא משתלם יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן