כמה עולה מטאטא כביש

תמונה של מטאטא כביש

יש מגוון רחב של מכונות ניקיון ושטיפה בעולם אך אפשר לומר כי מטאטא כביש הוא מהמוכרים ביותר שבהם. מטאטא הכביש יכול להיות שימושי למגוון רחב של מקומות, החל ממוסדות גדולים ועסקים ועד לשימוש הביתי שלכם. כמה עולה מטאטא כביש ומה משפיע על המחיר?

כמה עולה בממוצע מטאטא כביש?

מטאטא כביש הוא אמנם מוצר איכותי במיוחד והוא יכול לחסוך לכם לא מעט, אך ההוצאה שלכם צפויה להיות לכל הפחות 800 שקלים. יש מטאטאי כביש שעולים 800-1500 שקלים ויש מטאטאי כביש שעולים יותר מ-4000 שקלים ולכן חשוב מאוד לבחון את כלה פרמטרים כדי להבין מה באמת המחיר שאתם צפויים לקבל, כאשר הפרמטר הראשון הוא כמובן סוג המטאטא. יש מטאטאי כביש ביתיים ויש מטאטאי כביש תעשייתיים וחוץ מהפעולה שהם מבצעים, אין ביניהם הרבה דמיון. מטאטאי כביש תעשייתיים חזקים הרבה יותר, גדולים יותר ולרוב מכילים יותר אפשרויות.

מה משפיע על המחיר של מטאטא הכביש?

  • ככל שהיקף העבודה של מטאטא הכביש יהיה גדול יותר כך המחיר שלו יהיה יקר יותר. יש מטאטאי כביש שיכולים לפעול כמה שעות רצופות בעוד יש כאלו שיצטרכו הטענה לעתים תכופות.
  • יש מטאטאי כביש שפועלים עם מנוע חשמלי ויש כאלו עם מנוע דיזל. המחיר של מנוע דיזל יהיה גבוה יותר ברוב המקרים.
  • יש מטאטאי כביש עם אפשרויות רבות יותר כמו קרצוף והמרקה ויש כאלו רגילים. כמו כן, היצרן משפיע מאוד על איכות המוצר וגם על המחיר.

חסכוני לטווח הארוך בכל מקרה

נכון שמטאטא כביש יכול לעלות לא מעט ויכול להיות שאם תחפשו מטאטא כביש איכותי לשימוש במפעל שלכם ביום יום תצאו עם הוצאה של 4000 שקלים ומעלה, אך בכל זאת מדובר בחיסכון רב לטווחה ארוך. אמנם מדובר בהוצאה חד פעמית אך לאחר שנים של שימוש אמין מהיר ונוח, תבינו שעשית את הצעד הנכון. מטאטא הכביש חוסך בניקיון ולא תצטרכו חברת ניקיון כדי לנקות באופן מקצועי ויסודי, הניקיון יתבצע על ידי אדם אחד שיפעיל את מטאטא הכביש וכמובן שהמקום שלכם, בין אם מדובר על בית או על העסק, יהיה מבריק מה שיעלה מאוד את איכות חייכם. גם הניקיון עצמו יהיה מהיר מתמיד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן