כמה עולה מעלית ביתית

מעליות

מעלית ביתית אולי נשמעת לכם כמו עסק יקר אך לפעמים המחיר שאתם משלמים הוא כלום ושום דבר לעומת התמורה שהיא מספקת לכם. מעלית ביתית יכולה להתאים לאנשים רבים וזה הזמן לדבר לא רק על ההתאמה שלה אלא על מה שמעניין אתכם יותר מכול, המספרים שמאחוריה.

למי מתאימה מעלית ביתית?

מעליות ביתיות יכולות להפוך את החיים שלכם להרבה יותר נוחים ולמעשה הן יכולות להתאים לכל בית מגורים שיש בו 2 קומות ומעלה. כמובן שמעלית לבניין מגורים רב קומות הוא דבר מובן מאליו אך כאן הכוונה היא לבית הפרטי שלכם שלא רק יהפוך להיות הרבה יותר נוח והרבה יותר נגיש, הוא גם יהיה הרבה יותר מעוצב. עם זאת, העזרה האמיתית שמעליות ביתיות יכולות להעניק הוא לאנשים מבוגרים בגיל השלישי או לנכים ובעלי מוגבלויות. להגיע לקומה השנייה בבית אחרי זמן רב ומאמץ ולעתים כאשר זה בכלל בלתי אפשרי בלי עזרה של אדם אחר, תיפתר על ידי התקנת מעלית חדשה.

מעליות
מעליות

מה טווח המחירים להתקנת מעלית ביתית?

התקנת מעליות ביתיות היא לא עסק זול ואתם צפויים להיפרד מסכום שינוע בין 70 ועד 110 אלף שקלים בממוצע. כמובן שהסכום מושפע מלא מעט פרמטרים כאשר על כולם נדון בהמשך, אך חשוב לזכור שהמעלית מוסיפה לערך הבית שלכם. לא רק שהמעלית תשדרג את הבית שלכם ותהפוך אותו לאטרקטיבי הרבה יותר בעיני הקונים הפוטנציאליים שלו ביום שתרצו למכור אותו, המחיר ששילמתם על המעלית לא יילך לאיבוד והוא יתווסף לערך הכולל. בית פרטי עם מעלית יכול להיות אטרקטיבי ביותר לאנשים שמעוניינים בבית פרטי אך לא רוצים לעלות קומות ברגל או לבעלי מוגבלויות וקשישים.

כמה קומות המעלית צריכה לעלות?

המחיר של מעליות ביתיות יכול להיות גבוה יותר ככל שהמעלית תצטרך לעלות גבוה יותר. יכול להיות שהמעלית שלכם תעלה כמה עשרות אלפי שקלים יותר אם תרצו שהיא תגיע גם לקומה השלישית ולא רק לקומה השנייה, אך גם בתוספת מחיר כזו לא כדאי לחסוך. בסופו של דבר אם יש לכם מספר קומות מסוים בבית חשוב שהמעלית תגיע עד לקומה האחרונה, כי כך תוכלו לקבל איכות חיים הרבה יותר נוחה. כמו כן, רוב הסיכויים שבהמשך תתחרטו על כך שלא הוספתם למעלית את האפשרות להגיע לקומה האחרונה ואז תוספת של עוד תחנה למעלית יהיה סיפור הרבה יותר ארוך, מורכב וכמובן יקר.

כמה המעלית תהיה גדולה?

לא רק מספר הקומות שהמעלית צריכה לעלות משפיע על המחיר שתצטרכו לשלם אלא גם הגודל של המעלית עצמה. יש מעליות קטנות מאוד שמספיקות לשניים עד שלושה אנשים, יש מעליות גדולות יותר שיכולות להכיל גם 5 ואפילו 8 אנשים וכן הלאה. בשביל מה אתם צריכים מעליות גדולות. אם אתם מארחים אנשים רבים, אם אתם רוצים לעלות עם הקניות או מזוודות וכן הלאה, מעלית גדולה ומרווחת יותר תהיה פתרון מעולה. כמובן שסעיף זה הוא אחד מאלו שעליו יותר קל להתפשר.

מעלית פשוטה או מעלית יוקרה?

כמו מוצרים רבים אחרים גם מעליות מכילות תת קטגוריה שנקראת מעליות יוקרה. גם מעלית ביתית יכולה להיות יוקרתית וזה בא לידי ביטוי בחומרים שממנה היא תהיה עשויה והעיצוב שלה. יכול להיות שמעלית יוקרתית תמשוך לכם את העין ותצדיק תוספת של כמה עשרות אלפי שקלים, וכך המחיר יכול להגיע אפילו ל-150 ואפילו 200 אלף שקלים. כמובן שמעליות אלו יהיו עם מראות איכותיות, תאורה יוקרתית, מסך נגיעה, פורמייקה בשילוב עם עץ מלא, מתכות ברמת הגימור הכי גבוהה וכן הלאה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן