כמה עולות שקיות למכבסה?

יכול להיות ששקיות למכבסה מעט יבלבלו אתכם, כי מי שם בכלל את הבגדים בתוך שקית? לא מדובר על שקי כביסה אלא על אותן שקיות ששומרות על הבגדים נקיים, ויש לשקיות אלו חשיבות משמעותית במיוחד.

מהן שקיות למכבסה ולמה הן משמשות?

שקיות למכבסה הן שקיות שמשמשות בעיקר מכבסות אך למעשה גם לקוחות פרטיים יכולים להשתמש בהם בדיוק לאותה מטרה. שקיות אלו לא נועדו לרכז את כל הבגדים לצורך משלוח או נשיאה, כיוון שאלו למעשה יהיו רגילות לחלוטין, אלא לשמור על הבגדים כאשר הם אחרי כביסה מוכנים ללקוח. יש פריטי לבוש שניתן לקבל ולאחסן בתוך שקית רגילה עד שהלקוח יגיע אך יש פריטי לבוש כמו חולצות מכופתרות, חליפות או מעילים שצריכים להיות בתוך שקית שמתאימה להם בעודם תלויים. שקיות אלו חשובות מאוד כדי שהבגד יגיע ללקוח בצורתו הנקייה והמושלמת.

כמה עולות שקיות למכבסה?

• שקיות למכבסה יעלו במחירים של בין כמה שקלים בודדים לשקית ועד 20 או 30 שקלים וזה בהתאם לאיכות שלהם. חשוב לזכור שיש כמה סוגי שקיות כאשר מצד אחד יש את שקיות פוליאסטר הרגילות ששומרות מפני לחוץ בתנאים מסוימים ויש שקיות עבות יותר שיש להם גם ריץ' רץ' וניתן למעשה לאחסן עמן לטווח הארוך, כאשר הן שומרות על פריט הלבוש גם מפני חבלות.

• המחיר שקיות למכבסה תלוי גם בגודל שלהן. יש שקיות גדולות ויש שקיות קטנות שמתאימות לבגדים של ילדים ופעוטות, דבר שיוצר טווח מחירים שיכול להיות פי שניים במחיר לפי הגודל. יש שקיות שמיועדות לפריט לבוש אחד בודד לעומת שקיות שמתאימות למוט תלייה שלם.

• חשוב לזכור שלמרות שגם לקוחות פרטיים משתמשים בשקיות אלו, רוב השימושים בהם נעשים על ידי מכבסות ולמעשה מכבסה צריכה כמות גדולה שלהם בעיקר בגלל שיש שקיות חד פעמיות. השקיות אמורות לשמור על הבגד מפני רטיבות או לחות שיכולה להיות במכבסה ולכן אחרי יהיה צורך להחליף אותן אחרי השימוש. כמו כל מוצר אחר, כאשר קונים כמות גדולה מאוד של פריט מסוים הוא יהיה משמעותית זול יותר וכך ניתן לקנות שקיות במחיר הרבה יותר נמוך.

איפה ניתן להשיג שקיות למכבסה?

שקיות למכבסה ניתן להשיג במגוון רחב של חנויות אריזה שונות שמשווקות מגוון רחב של שקיות. ניתן למצוא שקיות במגוון גדלים ובאיכויות משתנות לפי השימוש, ובין היתר גם שקיות שמתאימות למספר בגדים כפי שמכבסות משתמשות לעתים קרובות. חשוב לבחון היטב כמה מקומות לקניית השקיות הטובות ביותר וכמובן השוואה בין המחירים השונים, בעיקר למען רכישה קבועה ועבודה משותפת לאורך עבודת המכבסה. המכבסה תצטרך לא מעט שקיות כאלו ולכן תמיד עדיף לבצע סקירה מלאה של השוק ורק לאחר מכן לבחור בחברה המתאימה לפי האיכות שלה, וטרם הזמנה גדולה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן