מעוניינים לדעת כמה עולה פאה?

פאה נוכרית

פאה נוכריתאחד מהפתרונות היעלים ביותר למצבים של נשירת שיער ושיער דליל, הוא פשוט מאד לחבוש פאה. כיום, ניתן למצוא פאות לגברים ולנשים, לצעירים ולמבוגרים, ממגוון רחב של סיבות – החל מפאות למקרים של נשירת שיער בשל טיפול רפואי, ועד לפאות שמיועדות לנשים מהמגזר הדתי והחריד, שעושות זאת בשל קיום מצוות. בכל המקרים הללו, לא מעט אנשים שואלים את עצמם כמה עולה פאה, ויותר מכך – מה בעצם משפיע על המחיר שלה? חשוב להבין שמחירי הפאות אינם אחידים, ויש טווח מחירים רחב למדי, אשר נובע מכמה גורמים במקביל:

מה משפיע על מחיר הפאה?

טבעי או סינתטי?

הקריטריון הראשי, שמשפיע באופן משמעותי על מחיר הפאה, הוא הסוג שלה. שני הסוגים המרכזיים של הפאות אלו הן הפאות שעשויות משיער טבעי, והפאות שעשויות מחומרים סינתטיים. באופן טבעי – המחיר של פאה משיער טבעי הוא גבוה יותר, גם משום שהביקוש עבורן הוא גבוה יותר, וגם משום שהן מחזיקות מעמד לתקופה ארוכה יותר. לא פעם, פער המחירים בין פאה סינתטית לפאה טבעית יכול להגיע עד לכדי 1,200 ש"ח, אם כי לעתים הוא מצומצם יותר. חשוב אגב לזכור, שלעתים פאה סינתטית יכולה להתאים, לא רק משיקולי מחיר נמוך – אלא אם אתם זקוקים לפאה לתקופת זמן קצרה יחסית של מספר שבועות או חודשים.

התאמה אישית

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה פאה, כדאי לזכור שיש תמיד אפשרות להזמנת פאה בהתאמה אישית. היתרון המשמעותי של פאה בהתאמה אישית, הוא בכך שהיא כמובן תהיה נוחה במיוחד. פאות שאינן בהזמנה אישית לא תמיד מתאימות בצורה מושלמת לצורת הגולגולת שלנו, בעוד שפאות בהתאמה אישית מובן נותנות מענה מושלם מבחינה זו. יש לזכור שהעלויות של פאה בהתאמה אישית הן גבוהות, ומדובר על תוספת של כמה מאות שקלים למחיר הפאה. מהצד השני – יש לא מעט פאות שאמנם לא מותאמות באופן אישי לצורת הגולגולת שלכם, אך הן יהיו נוחות מאד, וכדאי לשקול את חבישתן, בטרם ממהרים להזמין פאה בהזמנה אישית.

רשת או הדבקה?

כששואלים כמה עולה פאה, יש לזכור שיש שתי שיטות שונות לחבישת הפאה. שיטה הראשונה היא כאשר מדובר על פאה מרשת אלסטית, שניתן בעצם לחבוש ולהוריד באופן חופשי. השיטה השניה היא פאה בהדבקה, שמותאמת למי שלא רוצה שהפאה תזוז, אך נרתע מהעלויות הגבוהות של פאה בהזמנה אישית. פאה בהדבקה היא אמנם זולה יותר, אך יש לקחת בחשבון שניתן לעשות בה שימוש לחודש לכל היותר.

כיסוי פאה רפואית

במידה ואתם זקוקים לפאה משום שהשיער נשר כתוצאה מטיפול רפואי, אפשר לקבל החזר כספי על פאות רפואיות, בעלות שנעה לרוב בין 300 ל 1,000 ש"ח, תלוי בסוג הפאה, וסוג הטיפול.

מהן העלויות הסופיות?

העלויות הסופיות של הפאה, תלויות בעיקר קודם כל בסוג הפאה. המחיר עבור פאה סינתטית נע בין 150 ל 400 ש"ח, בעוד שהמחיר עבור פאה טבעית נע בין 1,000 ל 3,000 ש"ח, כאשר בשני המקרים, פאה בהתאמה אישית תעלה את המחיר בכמה מאות שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן