אטרקציות לילדים במרכז – כמה זה עולה לנו?

אטרקציות לילדים במרכז

אטרקציות לילדים במרכזחופשת פסח כבר כאן ובלי שנשים לב החופש הגדול, שבינתיים שאורב לנו מעבר לפינה, מגיע. אז מה אפשר לעשות עם הילדים? איפה ניתן לחדש? איך עושים את זה מבלי לפשוט את הרגל? וכמה זה יעלה לנו? יש אין ספור אטרקציות לילדים כמו מוזיאונים, הצגות, טיולים בשטח ועוד. אנחנו נעשה לכם קצת סדר.

יש כל כך הרבה אטרקציות לילדים, בטבע, בעיר – חלקם יקרות יותר וחלקן בחינם – אז כמה יעלה התענוג? ואיך נצליח להימנע מלשמוע את המילים "משעמם לי!"? קבלו כמה הצעות שיעשו לכם את החיים טיפה יותר קלים.

פארק האי

לא הרבה יודעים, אבל על הגג של קניון עזריאלי מסתתר לו פארק שעשועים ענק המשתרע על שטח עצום ממדים. שטח הפארק שופע צמחייה, בובות של פיראטים ומיני חיות צבעוניות ויש בו מערות סודיות, מסלולי מכשולים אומגה ומגלשות מים ובאמצע לגונת מים שהילדים יכולים לשחק בה. וזה עוד לא הכל… במרכז הפארק ישנה טירה בגובה 2 קומות ובה עוד משחקים והפעלות לילדים.

שעות הפעילות: מיום ראשון עד חמישי משעה 10:00 – 19:30; בשישי: 10:00-15:00; בשבת: 10:00-19:30.

המחיר: 40 ₪ לילד (מעל גיל שנה), 15 ₪ להורה.

אטלנטיס

נשאר בעולם המים, אך הפעם בקניון שונה ובעיר אחרת. בקניון ארנה ישנו מתחם ממוזג בגודל של 1,500 מ"ר המדמה את העיר שלפי האגדות שקעה מתחת למים – אטלנטיס. אטלנטיס היא למעשה פארק שעשועים בו ניתן למצוא, בין היתר, רכבות הרים, מכוניות מתנגשות, ג'ימבורי, ומשחקי וידיאו כאשר הכל מתרחש סביב אקווריום ענק עם דגים אמתיים שנותן אווירה של מתחת לים.

שעות פעילות: בחופשת הקיץ המקום פתוח כל השבוע משעה 10:00 ועד 21:00. בימי שישי: 12:00-19:00.

המחיר: כניסה חינם, כל שימוש במתקן עולה 15 ₪.

אורנמנט

אם מאסתם בכל המולת הג'ימבורי ומהפארקים השונים – ומחפשים משהו באווירה רגועה קצת יותר – שעת יצירה באורנמנט היא הפתרון המושלם עבורכם. אורנמנט הינו סטודיו לציור על כלים אשר ממוקם במושב רשפון בתוך מטע עצי פרי המקנים אווירה רגועה ונעימה. בשעת היצירה הילדים מציירים על כלי קרמיקה מתוך המגוון הרחב שיש לסטודיו להציע: קערות, חמסות, מסיכות, צלחות, ספלים וחיות. וה"שוס" עבורכם ההורים – בית קפה צמוד המאפשר לכם להירגע מהשקט הפסטורלי.

שעות פעילות: באוגוסט בימים א'-ה': 10:00-18:00, בימי שישי וערבי חג: 10:00-15:00, שבתות וחגים: 10:00-17:00 (יש להגיע עד שעה לפני הסגירה).

המחיר: 45 שקלים, רק למי שמצייר. העלות כוללת כלי חרס, הדרכה, צבעים ושימוש בחומרים. שימו לב כי הפעילות מיועדת לבני 4 ומעלה!

מוזיאון הילדים בחולון

ישנם הרבה אטרקציות לילדים במרכז אך אם אתם מחפשים לילדים שלכם פעילות אינטראקטיבית עם שילוב של דמיון ומחקר עצמי – מוזיאון הילדים בחולון הוא בלי צל של ספק המקום לקחת את הילדים שלכם אליו. המסלולים השונים במוזיאון הם בעצם סיפורים שונים בו הילדים הם למעשה דמויות פעילות בתוך העלילה – דרכה הילדים מגלים עולם חדש. ושלא תטעו – זהו לא מוזיאון רגיל – כאן המדריכים ידחפו אותם לגעת במוצגים, לחוש אותם ואפילו להיכנס לתוכם.

שעות פעילות: 09:00- 20:00

המחיר: בין 55-62 שקלים. חובה להזמין מקום מראש באתר המוזיאון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן