איך משפצים את הגינה וכמה זה עולה לנו?

גנן

כל מי שנפלה לידיו הזכות להיות בעל גינה, גדולה או קטנה, יוכל לממש את הפוטנציאל של שטחה רק ע"י תכנון מקצועי. תכנון גינות טומן בחובו מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון ובליווי המתאים ניתן להפוך את הגינה למקום שלא רק נראה טוב אלא גם פונקציונאלי על הצד הטוב ביותר.

תכנון גינות – הכל תלוי בשילוב

חשבתם שרק מי שבידו גינה גדולה יכול ליהנות מפינת מנגל, משחקייה לילדים, פרגולה לאתנחתא ובריכת נוי? תחשבו שוב! שכן תכנון גינות מקצועי לוקח בחשבון את העובדה כי גם מה שקטן יחסית, יכול להיראות גדול לכאורה ולזכות בלא מעט תכונות פונקציונאליות כפי שהוזכרו לעיל. בפני המתכננים מספר אפשרויות להגדלת השטח מבחינת המראה לרבות שימוש באמצעי תאורה מתקדמים ושימוש בצמחייה ייעודית להפרדה בין פונקציות שונות בגינה. תכנון גינות גדולות יותר אף הוא צריך להתבצע בזהירות על מנת שלא להכביד יתר על המידה על החלל הפנוי ולהפכו לצפוף מצד אחד ומאידך, לשלב את כל האלמנטים והפונקציות הדרושות ע"פ דרישות הלקוח.גנן

עיצוב מרהיב

גינה מהווה למעשה "חדר" נוסף, חיצוני לבית. משמעות הדבר היא כי עיצוב הגינה חשוב ביותר לאסתטיקה של הבית, להקניית הקונספט המתאים ולצרכי הנאה משהייה בחוץ ואירוח. תכנון גינות מבחינה עיצובית מתבצע עם כל לקוח בהתאם לנטיות ליבו. תוכלו לבחור במראה כפרי עם ריהוט גן עשוי עץ, עצים "כפריים" (ערבה למשל) ופינת מנגל פחמים צנועה. או לבחור בגינה יותר מתוחכמת הכוללת בריכת שחייה/נוי, שימוש באלמנטים סינטטיים (דשא, צמחייה, מסלעות), דקים, פינות מנגל על גז וריהוט עשוי אלומיניום.

תקציב – חלק מרכזי בכל תכנון גינות

היות ותכנון והקמת גינה עשוי לעלות בממוצע בין 4000 ₪ לגינה קטנה ועד 15000 ₪ לגינה גדולה, תכנון גינות באופן מושכל כולל היעזרות בחברה מקצועית אשר מנבאת לא רק את עלות ההקמה של הגינה אלא גם של תחזוקתה אשר כוללת בין היתר הוצאות חשמל, מים, גננות, טיפול בתקלות, הדברה ועוד. חשוב מאוד להתקשר עם חברה אשר מציעה מחיר הקמת גינה מתקבל על הדעת, אך המידע השלם אודות עלות התחזוקה חשוב שיהיה מדויק, למניעת הפתעות מיותרות וזניחת הגינה לאחר הקמתה.

הקמה ותכנון של גינות הינן פעולות מורכבות אשר כוללות שילוב של מספר אנשי מקצוע בו זמנית. אין מקום לספקות ועליכם לדעת כיצד תראה הגינה שלכם עוד לפני שנוגעים בפיסת האדמה הראשונה. לשם כך חובה לבחור חברת תכנון גינות המעסיקה את כל אנשי המקצוע (גננים, חשמלאים, אנשי עץ ומים וכו') תחת קורת גג אחת ולבקש הדמיות מדויקות לבחינת התוצאה הסופית טרם תחילת העבודות בפועל.

המאמר באדיבות אתר הכל בו לגן – מוצרים לגינה

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן