כמה עולה לרכוש פרחים

מחירים של פרחים

פרחים פתח תקווהאנו עדים בשנים האחרונות, לכמה שינויים במגמה של מכירת פרחים בישראל. אם בעבר כל מי שפנה אל חנות פרחים פתח תקווה היה יכול לקנות פרח בודד במחיר של שקלים בודדים, הרי שבשנים האחרונות המצב השתנה. לצורך העניין, אם תיכנסו אל חנות ממוצעת של פרחים פתח תקווה ותרצו לקנות ורד אחד – המחיר שלו אף יכול להתקרב ל 15 ש"ח לורד בודד! אז איך זה קרה ומעל לכל – האם עדיין אפשר למצוא פרחים איכותיים במחירים זולים?
 כל מה שרציתם לדעת על המחיר

  • למה המחירים עלו? – לעלייה במחירי הפרחים שי כמה סיבות. ראשית – ירידה, סבסוד הממשלתי לחקלאות. שנית, כמה עונות בעייתיות מבחינת מזג האוויר שפגעו בפריחה. שלישית – פגיעה בייצוא לארצות אחרות, עקב עליית שווקי הפרחים בדרום אמריקה ואפריקה והמשבר הכלכלי במערב. רביעית – מחסור בכוח אדם בתחום החקלאות ובעיה עם העסקת עובדים זרים. כל אלו ביחד – גרמו לכך שמחירי הפרחים עלו בשנתיים האחרונות באופן משמעותי.
  • הם עוד יש פרחים בזול? – בהחלט כן! רק צריך לדעת איפה לחפש. למשל, אם פונים אל חנות פרחים פתח תקווה, אפשר לבדוק האם החנות עורכת מבצעים שונים מעת לעת. לעתים, בתקופות של ביקוש נמוך יחסית – אפשר למצוא זרי פרחים במחירים זולים. כמו כן, אם מביאים פרחים יום אחרי שיש אירוע פופולרי (כמו וולנטיינס דיי, ט"ו באב, וכיו"ב), כשבחנות נותרו הרבה עודפים – אפשר לקנות אותם בזול.

 חפשו בונוסים מיוחדים

אפשר לפנות אל חנות פרחים פתח תקווה ולמצוא בונוסים מיוחדים שהיא מביאה ללקוחות. כך למשל, גם אם מחירי הפרחים עלו – החנות יכולה להציע משלוחי פרחים בחינם עד הבית, או לצרף מתנות קטנות ומיוחדות עם הזר כמו שוקולדים או בלונים, כך שבסופו של יום, מדובר על הזמנה משתלמת מאד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן