הפרמטרים המשפעים על מחיר עיצוב גינות יוקרה

 

רבים הם אלו בישראל אשר עוברים לבית חדש ולשטח גדול אשר יכולים לאפשר לעצמם עיצוב גינות יוקרה גדולה, התפיסה שרווחה עד היום הייתה שגינה הינה הצמחייה אשר צומחת בגינה ותו לא, וכיום התפיסה הזאת הולכת ומשתנה ויש דרישה הולכת וגדלה עבור עיצוב גינות יוקרה כלומר – שטחי גינה עם עצים ופרחים לא רק, אלא גינה אשר יש בה הכל מכל, מקום עבור בריכה, מקום לשבת בו בנעימים, מקום לחפצי נוי אשר מקשטים למעשה את הגינה, כדי ליצור את עיצוב גינות יוקרה אתם צריכים איש מקצוע אשר מבין בתחום גינות יוקרה ולא תוכלו להסתפק בגנן שישתול לכם צמחים ויאמר לכם כיצד להשקות את הגינה שלכם מדי פעם בפעם. אין כמו גינה מושקעת וירוקה בצמוד לבית שלכם. גינה מטופחת, גינה אשר בה משולבים אלמנטים עיצוביים, ושלל צמחים מדהימים. מסתבר שאפשר זאת להוציא מן הכוח אל הפועל ולהפוך כל גינה ליצירה של ממש.

שילוב של פתרונות חיפוי והצללה –

* על מנת לעצב גינות יוקרה יש להתייחס למספר פרמטרים – גינות יוקרה הן לרוב גינות גדולות, באופן יחסי. הן יכולות להיות בשטח כולל של כ- מאה מטר רבוע, ולעיתים אף יותר. השטח הזה מאפשר לגינה להיות נעימה ואף מרווחת עד מאוד. ניתן לפזר בגינת היוקרה ריהוט גן, לשלב בה פתרונות הצללה מכל מיני סוגים, ריהוט גינה דקורטיבי ומערכות השקיה מתקדמות.

* בשלב הראשון בבחירת החיפוי לאדמה, אפשר לבחור בדשא חי, או לחילופין ניתן לבחור בדשא סינתטי בגינה ואפשר גם להתקין דק יוקרתי, שישווה לה מראה מתוחכם יותר. מי מבינכם אשר מעוניין בפינת ישיבה, יכול גם להתקין בגינת היוקרה פרגולה, אשר נחשבת לפתרון הצללה נהדר, ובמיוחד למדינה חמה כמו מדינת ישראל. גם רשת צל יכול להוות פתרון נהדר להצללה, ואפילו כזה פתרון היוצר מראה טבעי יותר למקום.

לסיכום, מכיוון שגם לפינות הישיבה יש חשיבות בגינת היוקרה, יש להתייחס אליהן במלוא הרצינות ולהקפיד לבחור אותן. במידה שמדובר בגינה גדולה, חשוב לבחור את המיקומים אשר בהם ניתן יהיה לשלב את פינת הישיבה ולבדוק איזה מהם הוא הנכון והנוח ביותר.

 

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן