כמה עולה להפיק אירוע בגן אירועים במרכז?

גן אירועים במרכז
גן אירועים במרכז
גן אירועים במרכז

כאשר אתם מתכננים אירוע מעולה ונהדר, שיהיה באמת בלתי נשכח, ושיאפשר לכם לחגוג כמו שצריך, אתם כמובן מתחילים לסקור את האפשרויות השונות ואת כל המיקומים. באופן טבעי, האפשרות של גן אירועים במרכז עולה במהירות ולא בכדי. באזור המרכז קל מאד לכולם להגיע בקלות, ויש לא מעט גני אירועים מדהימים, בעיצוב יוקרתי, ועם שירות מעולה. למרות זאת, יש הבדלים רבים ביניהם בכל מה שנוגע לסעיף המחיר. אז לפי מה גוזרים את המחיר של גן האירועים?

כך תחשבו את המחיר לאירוע

  • הגברה, תאורה ומסכים – אחד הדברים שמשפיעים יותר מכל על המחיר של גן אירועים במרכז הוא השימוש שהוא עושה במערכות ההגברה והתאורה, וכן השימוש שהוא עושה במסכים. ככל שמדבור על הגברה איכותית יותר, ועל יותר אפשרויות לתאורה – המחיר יעלה. כמו כן, לעתים קרובות השימוש במסכים נגללים מיוחדים להקרנת תמונות, מצגות וסרטים – הוא תמורת תשלום נוסף.
  • כניסה לאירוע – אם מדובר על אירוע מיוחד כמו בר מצווה, בת מצווה או חתונה, אפשר להפיק כניסה מיוחדת לאירוע שלכם בתוך גן האירועים. כמובן שיש שפע של אפשרויות מהממות ומיוחדות – כולל כניסה בכרכרה, כניסה עם רכב מיוחד, ואפילו נחיתה לתוך גן. בכל המקרים הללו, יש לזכור שהדבר מתווסף למחיר.
  • קייטרינג – יש מקרים שבהם אתם תפנו אל גן אירועים במרכז והוא יציע לכם להשתמש בשירותי הקייטרינג שהוא מציע. היתרון כאן הוא כמובן בנוחות וביכולת לקבל את כל השירותים במקום אחד. כמובן שבפניה לחברה חיצונית אתם מורידים מהעלויות שתשלמו לגן – אבל יש לזכור שלא תמיד הצעות אחרות הן זולות יותר.

כמה משלמים בסוף לגן האירועים?

המחירים שמשלמים עבור גן אירועים במרכז יכולים כאמור להשתנות ולהיות תלויים בשפע של גורמים. המחירים הממוצעים לאירוע של 300 מוזמנים עומד כיום על בין 30 ל50 אלף ש"ח – וכמובן שמכאן יש עוד שפע של תוספות ואפשרויות שונות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן