כמה יעלה לכם לחמם את הבית לחורף?

דוד שמש

חימום הבית שלכם הוא צורך בסיסי ביותר עבור שגרת החיים התקינה שלכם

כל אחד מאתנו רוצה לשמור על הבית שלו כמה שיותר ביתי – וכשימי החורף מגיעים, בדיוק כמו שהם כבר כאן השנה, אנחנו חייבים לדאוג למערכות חימום איכותיות שתאפשרנה לנו לשמור על שגרת החיים האיכותית שלנו בבית נעימה וחמימה. חימום הבית הוא צורך בסיסי ביותר, ואנחנו צריכים לבחור בצורה הטובה ביותר מערכת לחימום הבית: החל בדודי שמש וחשמל וכלה במערכות הסקה וחימום של ממש. ישנן לא מעט אפשרויות בתחום זה כיום. אחת הדרכים הנכונות ביותר לבחור בין האפשרויות השונות היא באמצעות עלויות – וכעת נבין כמה בדיוק הדברים צריכים לעלות לכם.

 

אמצעי חימום שונים והעלויות של כל אחד מהם

• חימום חשמלי – החימום החשמלי הוא לכאורה הזול ביותר. ישנו מגוון רחב ביותר של מחממים, בטווחי מחירים של עשרות בודדות של שקלים ועד כ-700-800 ₪ למחממים איכותיים יותר. עם זאת, למערכות אלה חסרונות גדולים – החימום שהם מוציאים הוא בדרך כלל חימום יבש ולא איכותי, והמערכות עצמן בזבזניות למדי. בדיוק כפי שבשימוש בדודי חשמל אנחנו מבזבזים הרבה כסף בגלל החימום החשמלי לעומת דודי שמש – לא נרצה להכפיל את הבזבזנות שלנו עם דוד שמשחימום חשמלי.
• הסקה – מערכות הסקה הן מערכות חימום יעילות ואיכותיות יותר מאלה החשמליות, וההשקעה הראשונית בהן גדולה יותר – בדרך כלל התקנה של הסקה תעלה כמה אלפי שקלים, ולאחר מכן יש להקפיד גם תמיד לרכוש מספיק חומרי דלק לאחזקתה.
• חימום תת רצפתי – חימום תת רצפתי היא המערכת היקרה ביותר, כאשר התקנה של תשתית שכזו עולה מעל 10,000 ₪ על פי רוב – אך זוהי גם המערכת החסכונית ביותר בצריכת חשמל ואנרגיה לאורך שנים, והיא מספקת חימום יעיל ואחיד.

צריך להשקיע בחימום הבית בחכמה – ולא חייבים לבזבז על זה המון כסף

ניתן להבין כי בכל מה שנוגע לחימום הבית, לפעמים כשמשלמים פחות בסוף משלמים הרבה יותר. לכן, עליכם לבחור בחכמה מערכת לחימום הבית, שתספק לכם חימום אחיד ואיכותי, תצריך השקעה ראשונית לא מבוטלת – אבל גם תהיה חסכונית למדי במבט קדימה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן