כמה יעלה לנו לעצב את הבית

כשאנחנו רוצים לעצב את הבית בצורה איכותית, אנחנו צריכים להתכונן לתהליך ארוך ולא זול, אבל עם תוצאות שאי אפשר לוותר עליהןעיצוב הבית

עיצוב ואדריכלות פנים הם כמה מהמפתחות החשובים והעיקריים של איכות חיים בחברה המודרנית שבה אנחנו חיים. לא מדובר פה בתהליך קסם ולא מדובר בתהליך של רגע שבו המרחב הביתי שלכם משתפר פי עשרות מונים ואתם מרגישים את האיכות מגיעה מבפנים. מדובר כאן בתהליך ארוך, רב שלבים, עם תכנון קפדני ועם ביצוע איכותי עד הפרט הקטן ביותר, שבסופו אתם מרגישים פי כמה וכמה את רווחיותו של התהליך באיכות החיים שלכם בבית שהשתנתה מקצה לקצה. אין הדבר אומר שכיום אתם חיים בחורבה, אבל אחרי תהליך קפדני ומקצועי של עיצוב הבית אתם מרגישים ביתר שאת עד כמה איכות החיים שלכם השתנתה והשתפרה, פשוט משום שמדובר בתהליך שזו כל מטרתו. עיצוב הפנים בבית שלנו משפיע על כל פרט ופרט בחיים שלנו, החל ברהיטים בהם אנחנו משתמשים וכלה בתמונות שתלויות על הקיר שלנו, ומשום כך אנחנו צריכים לוודא שאנחנו פונים לשירות של מעצבת פנים מהשורה הראשונה – ענבל ברקוביץ'. אבל לפני שניגע במעלותיה של ענבל כמעצבת פנים, נבין כמה באופן ממוצע עולה לנו תהליך מקצועי ומקיף של עיצוב פנים ומה משפיע על המחיר הזה.

כמה יעלה לנו עיצוב הבית בסגנונות שונים ומה משפיע על המחיר הזה ויכול לשנות אותו לכאן או לכאן

  • אחד השירותים הבסיסיים שמציעים לנו מעצבי פנים הוא שירות של הום סטיילינג, קרי שימוש באלמנטים שונים שקיימים לנו בבית בשילוב עם חידושים מקוריים ועם שינויים נחוצים בכדי ליצור את המרחב האיכותי ביותר ממה שיש. שירות מקצועי שכזה עולה לנו בממוצע בשוק מחיר שיכול לנוע בין 2,000 ל-5,000 ₪ לסלון, מטבח או שטח מגורים, ומחיר של 3,000 עד 7,000 ₪ בממוצע להום סטיילינג לכל הבית.
  • כשאנחנו רוצים להשקיע יותר בעיצוב הבית ולהפוך את איכות החיים שבו לחדשה ואיכותית במיוחד מקצה לקצה, אנחנו צריכים לפנות לעיצוב פנים מקיף יותר. המחירים בתחום זה הם דינמיים מאוד והם מושפעים במידה רבה מגודלו של הבית ומהיקף עיצוב הפנים שנחוץ לנו. מחיר של חדר בודד, כמו סלון, חדר שינה או חדר ילדים יכול לנוע בין 2,000 ל-5,000 ₪. מחיר של עיצוב פנים למטבח יכול להגיע גם לסביבות ה-10,000 ₪.
  • כשאנחנו רוצים לבצע עיצוב פנים מקצה לקצה בבית כולו, גם כאן המחירים מושפעים מאופי הבית ומסגנון העיצוב שנחוץ לנו. באופן כללי, אין הבדלים משמעותיים מדי בין מחירים של עיצוב וינטג', עיצוב מודרני או סגנונות עיצוב אחרים, ומה שמשפיע על המחיר הוא בעיקר הבית עצמו. עיצוב פנים של בתים פרטיים או של פנטהאוזים עולה בממוצע מחיר שיכול לנוע בין 10,000 ₪ ויכול להגיע גם לסביבות ה-40,000 ₪ בעבודה המקיפה ביותר בבית גדול במיוחד. עיצוב של דירות לפני או אחרי בנייה ינוע בין 10,000 ₪ לאזור ה-30,000 ₪.

עיצוב בית ברמה הגבוהה ביותר עם המחירים המשתלמים ביותר, עם מעצבת הפנים האיכותית ביותר בשוק

כשאנחנו מדברים על עיצוב הבית, אנחנו מדברים על מלאכה שעולה כסף אבל שווה זהב. אנחנו נבין את זה, לעתים קרובות, אחרי שנחזה בתוצאות המדהימות שעיצוב פנים איכותי יכול לגרום לחיי הבית והמשפחה עצמם ולאיכות החיים הכללית של כל מי שמתגורר בבית. כשאנחנו משקיעים את הכסף בבית חדש, ה-א"ב של מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לעצב אותו, ואת העיצוב האיכותי ביותר נקבל עם המעצבת האיכותית ביותר בשוק – ענבל ברקוביץ'. כפי שאתם יכולים לראות בגלריה שלנו, עם תוצאות בשטח אי אפשר להתווכח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן