כמה יעלו שירותי קידוח בטון?

קידוח בטון

אם אתם מעוניינים לבצע קידוח בתוך בטון, יש לזכור שיש צורך להשתמש בכלים מיוחדים. קידוח בטון נעשה באמצעות מקדחת יהלום מיוחדת – משום שהיהלום הוא אחד מהחומרים החזקים ביותר, שיכול אף לחדור דרך בטון. עם זאת, ברור שיש צורך לפנות לקבלן מתאים שיבצע את העבודות, כי לא מדובר על כלי עבודה שאפשר למצוא בכל חנות ליד הבית. אם כך, מהו המחיר שייקבע עבור השירות? ואיך בכלל מתמחרים עבודה כזו?

כך קובעים את המחיר עבור שירותי הקידוח

  • קביעה לפי אורך ורוחב – קודם כל, המחיר הבסיסי עבור השירות של קידוח בטון נקבע לפי אורך ורוחב של הבטון עצמו שיש לקדוח. אם מדובר על קידוח עבור דלת אחת למשל, המחיר כמובן יהיה נמוך מקידוח של שתי דלתות וארבע חלונות בתוך הבטון. מה שעוד חשוב מאד לזכור הוא שיש קבלנים שלעתים מתמחרים לא לפי האורך אלא לפי כמות הפתחים. לכן, כדאי לדבר קודם לכן עם הקבלן ולוודא מה שיטת התמחור שלהם, ושהוא לא מסנה לעבוד עליכם – אלא שומר על שיטה קבועה: או תמיד לפי אורך, או תמיד לפי כמות פתחים (רוב הקבלנים ההוגנים יעבדו לפי אורך).
  • גובה העבודות – יש קשר בין הגובה והקומה שבה העבודות של קידוח בטון יבוצעו לבין המחיר. מדוע? כי ככל שהעבודה היא בקומה גבוהה יותר, כך הקבלן צריך למצוא פתרון יצירתי ומורכב יותר לנושא של שאיבת המים. מהי שאיבת המים? זוהי טכניקה שבאמצעותה מונעים משביבי האבק להתפזר וללכלך את המתחם שלכם. המשאבות מחוברות לתשתית המים שלכם, ולמטה למשאית מיוחדת ששואבת את כל המים אליה. כמובן שהדבר מחייב פתרונות מיוחדים שהולכים ומתייקרים בקומות גבוהות יותר. אפשר כמובן לוותר לגמרי על שירותי הניקיון הללו, אך הדבר לא מומלץ בעליל, הגם שזה זול יותר.
  • עובי הקידוח – שימו לב כי המחיר עבור קידוח בטון עולה משמעותית, אם מדובר על בטון שהוא בעובי של יותר מ10 ס"מ כי יש להשתמש בציוד יקר יותר.

קידוח בטון

ומה יהיה המחיר הסופי?

תלי כמובן בפרויקט הסופי. המחיר יכול להתחיל ב400 ש"ח לקידוח של מ"ר אחד בתוך הבוטן – ויכול להגיע גם לפרויקטים שיעלו כ9,000 ש"ח לעבודות הקידוח הסופיות ואף מעבר לכך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן