כמה כסף עושות חברות התרופות בתחום הכינים

טיפול יסודי וטוב בכינים

הראש מגרד, הילד מתענה והאינסטינקט שלנו כהורים הוא לרוץ לבית המרקחת ולרכוש כל מוצר אפשרי כדי להפסיק את הסבל הזה מהר ככל האפשר. לצורך המטרה אנחנו מצטיידים בכל נשק אפשרי, לרבות משחות, קרמים שלל תכשירים אפשריים. יש להם שמות מפוצצים, הם מבטיחים הרבה ואנחנו מתמלאים באופטימיות. לאחר שעות ארוכות של טיפולים, מריחות, חפיפות וסירוק אנחנו בטוחים שניצחנו. לפחות עד הפעם הבאה שבה נראה הילד מתגרד מקצה החדר, תחילה בזהירות וכעבור רגע בעוצמה שהולכת וגוברת. הכינים חזרו, ואיתן גם הביקור בבית המרקחת שאותו נסיים עם גיהוץ נוסף של כרטיס האשראי. המרוויחות הגדולות בסיפור הזה הן לא הכינים שניצחו את המערכת, וגם ההורים והילד בוודאי שאינם מנצחים. חברות התרופות הן שגורפות את כל הקופה, ומבלי להציע פתרון מלא באמת הן מצליחות להגדיל רווחים באופן ניכר.

פתרון זמני לבעיה

כל חברה שעוסקת בפיתוח ובשיווק מוצרים יודעת מה הם האתגרים הגדולים באטיפול יסודי וטוב בכיניםמת, ובראשם השאלה – איך לגרום ללקוח לחזור לרכישה נוספת. חברות התרופות גם הן עוסקות בשאלה הזו לעיתים קרובות, וכך במקום להציע פתרון מלא לבעיה טורדנית כמו בעיית הכינים, הן מסתפקות בפתרונות קצת פחות מושלמים, כאלה שיגרמו לנו לחזור ולקנות את המוצרים שלהן שוב, במחיר מלא וללא כל התחייבות לכך שיהיה זה טיפול חד פעמי בלבד. לאורך השנים אף הסבירו לנו שהסיבה האמיתית לכך שהכינים לא נעלמות לנצח היא שהן פיתחו חסינות לחומרי ההדברה הקיימים במוצרים. יכול להיות שההסבר הזה נכון, אבל אף אם נאמין לו הרי שמתבקש למצוא פיתוחים מתקדמים קצת יותר, כאלה שמתגברים גם על הסוגיה הזו. העובדה שפתרון כזה לא מוצע למכירה רק מחזקת את הטענה העיקרית, והיא שחברות התרופות בוחרות להרוויח לא מעט כסף על חשבון ההורים הלחוצים והילדים המתגרדים.

 

אז כמה זה עולה לנו?

השוק מוצף היום בשורה ארוכה של פתרונות ותכשירים שאמורים להציע טיפול יסודי וטוב בכינים. כאמור, הטיפולים הללו כנראה לא יעלימו את הבעיה לנצח, אבל לטווח קצר הם בהחלט עשויים לעבוד. התכשירים השונים עשויים לעלות לכם כ-80 עד 150 שקלים לבקבוקון. עם זאת, תכשירים מסוימים ידרשו מכם השלמת טיפול עם מסרק או עם תכשיר נוסף, ואילו משחות אחרות ישאירו ריח רע. אגב, לא כל תכשיר שיתחייב להעלים את הכינים גם יצליח לעשות זאת, וחשוב להבחין בכך שתכשירים ספציפיים נחשבים (או לפחות מחשיבים את עצמם) כתכשירים שמסייעים במניעת הדבקה חוזרת, על ידי חפיפה חוזרת. המשמעות, ניחשתם נכון – היא רכישה נוספת של המוצרים. טיפול חדשני ומתקדם יותר, שמוצע כיום באמצעות טכנולוגיה מודרנית, הוא כנראה פתרון יעיל, חד-פעמי והרבה יתר חסכוני. השאלה היא האם תרצו להמשיך לממן את חברות התרופות או להציע לילד שלכם מענה אמיתי לאחת הבעיות המציקות והקשות שאיתן הוא מתמודד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן