כמה מילוי קמטים אמור לעלות?

בעידן המודרני בו טיפול במראה קיבל חשיבות עליונה, רבים מתעניינים במילוי קמטים.
כיום אף אחד לא חייב להרגיש צעיר ורענן אך עדיין להישאר בעל מראה של אדם מבוגר. בעזרת מילוי קמטים, אנשים רבים משיגים את המראה הצעיר והזוהר בו הם מעוניינים ומשתחררים מהמראה המבוגר אשר אינו תואם את הרגשתם. כאשר אנו מתעניינים במילוי קמטים, חשוב לדעת מה משפיע על המחיר הסופי ומהו טווח המחירים הכללי של הטיפולים השונים בתחום.

אז מה משפיע על מחיר מילוי קמטים?

• סוג החומר בו נשתמש: ישנם כיום חומרים רבים אשר משמשים רופאים וקוסמטיקאים לשם ביצוע מילוי קמטים, אשר רובם על בסיס חומצה היאלורונית אולם ישנו שימוש גם בחומרים כגון סיליקון, שומן עצמי, קולגן ועוד. החומרים השונים מגיעים כמובן במגוון רחב של מחירים, אשר מושפעים מאיכות החומר ואיכות התוצאה שהוא מספק, ולהם השפעה רבה על המחיר הסופי של הטיפול כולו.

מילוי קמטים

 

 

 

 

 

 

• כמות החומר: כמות החומר בו נעשה שימוש הינה בעלת קשר ישיר לכמות הקמטים ומצבם. ככל שנטפל בכמות גדולה יותר של קמטים בעלי עומק עמוק יותר, ניאלץ להשתמש בכמות חומר גדולה יותר. היות ואנו משלמים בסופו של דבר על החומר לפי הכמות שלו, ככל שנצטרך כמות גדולה יותר כך גם יעלה מחיר מילוי קמטים.

• המטפל: כמובן שכמו בכל תחום אחר, גם בתחום מילוי הקמטים ישנה משמעות לשמו של המטפל. רופאים וקוסמטיקאים רבים רכשו לעצמם שם של עילויים בתחום מילוי הקמטים, ולכן במידה ונרצה לעבור אצלם טיפול מילוי קמטים נצרך לשלם על שם המטפל לא פחות מעל הטיפול עצמו. חשוב לזכור כי גם מטפלים פחות מוכרים יכולים לבצע עבודה טובה לא פחות, ולכן אין צורך לרוץ למטפלים בעלי השם המפורסם ביותר ולהשקיע כסף רב ללא סיבה מוצדקת.

ניתן לראות כי ישנו מספר גורמים לא מבוטל המשפיע על מחיר מילוי קמטים.
בשל הגורמים הרבים המשפיעים על מחיר מילוי קמטים, המחיר עצמו נע בטווח רחב יחסית של בין 1,500-6,500 ₪, כאשר ניתן כמובן למצוא טיפולים יקרים או זולים יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן