כמה עולה אולם אירועים בראשון לציון?

אולם אירועים בראשון לציון
אולם אירועים בראשון לציון
אולם אירועים בראשון לציון

אולם אירועים בראשון לציון משרת את כל תושבי המרכז. ראשון לציון היא עיר גדולה יחסית, אך היתרון המשמעותי שלה מתבטא בקרבה אל הים. ברחבי ראשון לציון יש סוגים רבים של אולמות וגני אירועים. השאיפה היא למצוא את האולם המתאים עבור צרכי הלקוח: יש אולמות לאירועים פרטיים, אולמות המיועדים עבור קהל עסקי וכן הלאה.

הקצאת תקציב עבור האולם תלויה גם בלקוח ובסגנון האירוע אותו הוא מעוניין לערוך. קשה לקבוע בצורה חד משמעית מה התקציב האידיאלי עבור אירוע בראשון לציון אולם ישנם כמה פרמטרים אותם חשוב להכיר.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה אולם אירועים בראשון לציון:

א. גודל האולם – בעלי אולמות נוטים לגבות מחיר גבוה יותר פר מנה במידה ומדובר על מקום גדול. מבחינת בעלי האולם, שטח גדול דורש תשלומי מיסים, ארנונה, הוצאות וכן הלאה. בעלי האולם מגלגלים את העלות אל הלקוח ורצוי להביא זאת בחשבון.

ב. מוניטין – בתחום האירועים יש משמעות גדולה למוניטין של האולם ולוותק שלו. ככל שהאולם הוא בעל מוניטין חיובי יותר, כך המחיר למנה צפוי לעלות. מוניטין חיובי של אולם חשוב עבור לקוחות פרטיים עסקיים ופרטיים והוא גם משפיע על המתנות שנותנים האורחים.

ג. חבילות – הרבה אולמות אירועים מציעים חבילות הכוללות מלבד מנה גם צלם, תקליטן, תאורן ושירותים נוספים. חבילות אלו מייקרות כמובן את התשלום הישיר עבור האולם, אך הן חוסכות בהוצאות אחרות ונפרדות. היתרון של רכישת חבילת דרך אולם אירועים בראשון לציון הוא שבאופן כזה ניתן להתנהל מול גורם אחד בלבד. החבילות אידיאליות עבור אירועים גדולים מהסוג של חתונות או בר מצווה ולעיתים הן מתאימות גם לאירועים מצומצמים יותר מהסוג של השקת מוצר, ברית או הרמת כוסית.

ד. אקסטרות – בעלי אולמות קובעים מחיר בסיסי ומפרסמים אותו עבור בעלי האירוע. מנגד, יש אפשרות להוסיף אקסטרות מיוחדות. רוב האקסטרות קשורות אל התפריט וחלקן מתייחסות אל החנייה, אל חדר חדר-כלה וכן הלאה.

ה. תקופה – אי אפשר לדבר על מחירי אולמות אירועים מבלי להביא בחשבון את התקופה בשנה. בתקופת החורף יורדים המחירים בעשרות אחוזים, לעומת חודשי הקיץ בהם מתקיים תהליך הפוך. התקופה משפיעה על המחיר היות והיא קובעת בין היתר את הביקוש.

טווח מחירים

באופן עקרוני, ניתן לקבוע כי העלות של אולם אירועים בראשון לציון בתקופת הקיץ עומדת על בערך 250-500 ש"ח למנה, לעומת החורף בו ניתן להשיג מנה באולם איכותי במחיר של 200-350 ש"ח. יחד עם זאת, כדאי להביא בחשבון את הגורמים המופיעים לעיל ולזכור כי מדובר על טווח מחירים גמיש יחסית. טווח המחירים האידיאלי עבור האולם נקבע לפי צרכי הלקוח ולפי האינטרסים שלו, תוך התחשבות בשלל גורמים משלימים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן