כמה עולה אחסון אתרים בדרך כלל?

אחסון אתרים הוא הליך של העלאת אתר לשרת, וכך האתר זמין ברשת לכל הלקוחות. הליך האחסון מתבצע על ידי חברות בארץ או בחו"ל. לרוב, אחסון אתרים בחו"ל הוא זול יותר. אחת ההתלבטויות הגדולות בעת בחירת חברת אחסון אתרים היא האם לבחור בחברה ישראלית או זרה, יש לקחת בחשבון את המחיר, הנפח שאנו מקבלים לאחסון, התמיכה הטכנית ועוד מספר גורמים.

בדרך כלל ניתן למצוא כ-3 אופציות לחבילות שנבדלות זו מזו במספר תנאים ושירותים שהחברה מספקת.אחסון אתרים

חבילה בסיסית: מורכבת מסביבות 2 ג'יגה שטח אחסון אתרים, 20 תיבות דואר ותעבורה של נפח 40 ג'יגה מדי חודש. כמובן שהנתונים משתנים מעט בין האתרים והחברות השונות. בין השירותים ניתנים גם חומרה איכותית, תמיכה טכנית, זמינות אופטימאלית של האתר, מערכות אבטחה ומערכות מתקדמות לניטור וגיבוי.

ישראל: בערך 30-40 ₪ לכל חודש.

חו"ל: בערך 20-30 ₪ לכל חודש.

חבילה מורחבת:  החבילה כוללת שטח אחסון אתרים גדול של כ- 3 ג'יגה, 30 תיבות דואר ותעבורה מורחבת במיוחד של נפח 50 ג'יגה מדי חודש. כמובן שהנתונים משתנים מעט בין האתרים והחברות השונות. בין השירותים ניתנים גם חומרה איכותית, תמיכה טכנית, זמינות אופטימאלית של האתר, מערכות אבטחה ומערכות מתקדמות לניטור וגיבוי. ישנן חברות שמספקות גם דומיין במחיר החבילה.

ישראל: בערך 40-60 ₪ לכל חודש.

חו"ל: בערך 30-50 ₪ לכל חודש.

חבילה מקצועית: המפרט כולל שטח אחסון אתרים עצום של 5 ג'יגה, 40 תיבות דואר ותעבורת נתונים מוגדלת במיוחד של נפח 60 ג'יגה מדי חודש. כמובן שהנתונים משתנים מעט בין האתרים והחברות השונות. בין השירותים ניתנים גם חומרה איכותית, תמיכה טכנית, זמינות אופטימאלית של האתר, מערכות אבטחה ומערכות מתקדמות לניטור וגיבוי. ישנן חברות שמספקות גם דומיין במחיר החבילה.

ישראל: בערך 70-90 ₪ לכל חודש.

חו"ל: בערך 50-70 ₪ לכל חודש.

*ישנם מחירים מיוחדים לחבילות בעת רכישת חבילה שנתית ולא חודשית.

*יש לקחת בחשבון שהמחירים של אתרי האחסון הזרים מצטברים לחיסכון של מאות שקלים בשנה.

העיקרון בעת בחירת חבילת אחסון אתרים הוא לבדוק מהם צרכי האתר, מהו שטח האחסון הנחוץ, מהי התעבורה שעתידה לבקר באתר ועוד, בהתחשב בתנאים אלו נוכל לבחור את החבילה המשתלמת ביותר ולחסוך מאות שקלים בשנה בקלות על ידי השוואת אחסון אתרים!

אחסון אתרים בחינם:

ישנה אלטרנטיבה של אחסון אתרים בחינם. נשמע מדהים? לא בהכרח! לשימוש בשירות אחסון אתרים בחינם יש מחיר, אומנם אינו כספי, אך כמובן שגם חברת האחסון צריכה "להרוויח" מהעסקה דבר מה. חברות אחסון אתרים שמספקות את השירות בחינם לרוב ידרשו שתפרסמו אותן באתר שלכם, ואף תציגו באנרים של חברות שונות שישלמו לחברת האחסון. בנוסף, לרוב איכות שירות הלקוחות היא נמוכה יותר מאשר בחברות אחסון בתשלום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן