כמה עולה אחסון תכולה דירה?

ארכיבאחסון תכולה הוא שירות הניתן על ידי חברות מקצועיות העוסקות בתחום הלוגיסטיקה וההובלות. השירות מתאים עבור לקוחות פרטיים המעוניינים לבצע רילוקיישן לחו"ל, עבור בעלי חנויות המחפשים אחר פתרון לאחסון מוצרי מלאי ועבור גורמים בענף התעשייה והמסחר. השירות יעיל בהשוואה לאלטרנטיבות ומחירו נקבע לפי שורה של פרמטרים קבועים מראש.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים הקובעים כמה עולה אחסון תכולה דירה ללקוחות פרטיים:

א. נפח ומשקל הציוד – מחיר האחסון נקבע בהתאם לגודל החלל והמחסן. ככל שנפח ומשקל הציוד עולה, כך צפוי גם גודל המחסן והמחיר לעלות. יחד עם זאת, ניתן לצמצם את ההוצאות במידה ואורזים את תכולת הדירה בצורה נכונה. כך נהנים מאחסון של כל נפח ומשקל הציוד ללא הוצאות מיוחדות.

ב. סוג מחסן – ההבדלים העיקריים הם בין אחסון תכולת דירה במחסן בטון לבין אחסון במחסן פח. מחסן בטון יהיה יקר יותר אך זו הוצאה משתלמת בטווח הארוך. בעוד מחסן פח סובל מבלאי ואינו מבודד מבחינה תרמית, מחסן בטון מגן על הציוד ושומר עליו בצורה מושלמת.

ג. ביטוח – יש חברות המספקות הצעת מחיר על שירותי אחסון שכוללים ביטוח מלא. ביטוח מייקר את השירות בערך ב-10%, אך גם כאן מדובר על הוצאה שידועה בתור חלק בלתי נפרד מהשמירה על הציוד.

ד. מרחק – חשוב לברר מראש מה המרחק שצריך לנסוע כדי לקחת או לאסוף את הציוד. מרחק גדול מגולם בהוצאות דלק ובזבוז זמן, בעוד מרחק קצר מקל על ההתנהלות.

ה. סוג הציוד – ישנם פריטים שהובלתם ואחסונם יהיה יקר יותר, פסנתר לדוגמה הינו פריט מאוד מיוחד ועדין שכל מכה או טלטול יכולה לפגום בו, על כן הוא דורש הובלה מורכבת יותר וברוב המקרים יהיה צורך במנוף על מנת להוציאו מהדירה.

טווח מחירים

אחסון תכולת דירה של שני חדרים עולה 400-700 ש"ח לחודש, לעומת אחסון של דירת 3-5 חדרים שיעלה 500-1,800 ש"ח לחודש. באופן עקרוני, ניתן גם לחשב את מחיר האחסון לחודש לפי קוב וכאן הטווח המשוער עומד על 28-35 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן