כמה עולה אחסון תכולת דירה גדולה?

אחסנה

שירותי אחסון תכולת דירה גדולה מתאימים לקהל יעד מגוון. בשירות מן הסוג הזה יכולים להשתמש עובדים המתכננים רילוקיישן לתקופה ארוכה לחו"ל, משפחה המחכה לבית חדש וגם צעירים המעוניינים לעזוב את בית הוריהם אך לא יודעים מה לעשות עם הציוד. השירות מאפשר אחסון לטווח קצר או ארוך והוא מיושם במחסנים ייעודיים.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה גורמים עיקריים הקובעים כמה עולים שירותי אחסון תכולת דירה גדולה:

א. תקופה – המחיר הממוצע הוא לאחסון של חודש. מי שרוצה לאחסן את התכולה לזמן ארוך יותר ייהנה ממחיר נמוך עבור כל חודש בנפרד, אך סך הכל ייאלץ כמובן לשאת בהוצאות גבוהות. במילים אחרות, ככל שתקופת האחסון מתארכת כך צפוי לרדת המחיר לכל חודש.

ב. גודל – אחסון תכולת דירה גדולה שונה מאחסון של דירת 2-4 חדרים. המחיר הנמוך ביותר בתחום של שירותי אחסנה הוא לתכולת דירה של 2 חדרים. דירה כזו ניתן לאחסן בתוך מכולה של 15-20 קוב. לצורך השוואה, דירת 3 חדרים מאוחסנת במכולה של 25-30 קוב, דירת 4 חדרים מאוחסנת במכולה של 40-50 קוב ודירת 5 חדרים מאוחסנת במכולה של 60-70 קוב.

ג. שירותים נוספים – שירות בסיסי כולל אחסון בלבד. מי שרוצה להוסיף אבטחה, לקבל גישה לא שגרתית או לבצע שינויים יצטרך לשאת בהוצאות נוספות.

אחסון תכולת דירה גדולה
אחסון תכולת דירה גדולה

טווח מחירים

העלות של השכרת מחסן לתכולת דירת 5 חדרים היא 1,500-2,100 ש"ח בחודש. זהו המחיר לחודש של אחסון במכולת 60-70 קוב. השכרת מחסן נוסף לחודש תעלה 25-40 ש"ח לכל קוב.

כל מחסן תכולה מתוחזק ברמה גבוהה לרבות הדברה, אבטחה מסביב לשעון וכן הלאה. יחד עם זאת, כדאי לשים לב כמה עולה אחסון תכולת דירה גדולה ולהשוות בין מחירי אחסון שונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן