כמה עולה אחסנה לטווח ארוך

מתי נזדקק לשירות של אחסון לטווח ארוך? מה בדרך כלל נצטרך לאחסן בצורה זו?

אחסנה לטווח ארוך

כאשר אנחנו חושבים על צרכים של אחסנה, ובוודאי כאשר מדובר באחסון של תכולת הדירה שלנו, לעתים קרובות אנחנו לא חושבים על הצורך באחסון לטווח ארוך. הסיבה לכך היא פשוטה למדי – במרבית המקרים נעדיף לאחסן אצל שירות חיצוני רק כאשר הדבר יהיה אילוץ, ולטווח הארוך נעדיף לאחסן בכוחות עצמנו את הציוד שלנו. עם זאת, ישנם מצבים בהם שירות זה הוא רלוונטי ביותר עבורנו – מצבים כמו נסיעה ממושכת לחו"ל תוך שאנחנו משכירים את הבית שלנו, או מצבים של אחסון קבוע עבור העסק שלנו או במצב בו אין לנו פתרון אחסון מתאים בבית. במצבים אלה, צריך לדעת כמה בדיוק זה יעלה לנו.

כמה עולים שירותי אחסון לטווח ארוך, ובמה המחיר הזה תלוי באופן כללי?

במה המחיר תלוי? המחיר של שירותי אחסנה לטווח ארוך תלוי במספר פרמטרים, בדומה לסוגים אחרים של אחסון – היקף האחסון הנחוץ לנו (מבחינת נפח המחסן בקוב), משך האחסון ובמקרים מסוימים גם הציוד המאוחסן (אם יש צורך באחסון ייחודי). בכל מקרה, חשוב להבין שככל שהאחסון הוא לטווח ארוך יותר אנחנו צריכים לקבל מחיר נמוך יותר פר חודש, והסיבות לכך מובנות מאליהן.

כמה זה עולה? כאשר אנחנו רוצים להשכיר מחסן עבור אחסנה לכל טווח, המחיר בדרך כלל יהיה מחיר לחודש – ואלה גם טווחי המחירים המתאימים לאחסון לטווח ארוך. מחסן בהיקף של 15-20 קוב המתאים לדירה של 2 חדרים יעלה לנו כ-400-800 ₪ לחודש, בהיקף של 25-30 קוב – 600-900 ₪ לחודש, ובהיקף של 40 עד 70 קוב – 1,000 עד 2,000 ₪ לחודש. השכרה של מכולת אחסון בנפח סטנדרטי של 35 קוב תעלה לנו 600-1,200 ₪ לחודש.

כשאתם מאחסנים ציוד לטווח ארוך, אתם צריכים לוודא שמדובר בשירותי אחסון ברמה הגבוהה ביותר

אחסנה לטווח ארוך היא לא רק שירות שאנחנו צריכים לקבל עבורו מחיר טוב – אלא גם שירות טוב מאוד. כשאנחנו מאחסנים ציוד יקר ערך לטווח ארוך, אנחנו צריכים לוודא ששירותי האחסון אליהם אנחנו פונים מתאימים לכך, ושומרים על הציוד שלנו מסודר ובטוח לאורך כל משך האחסון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן