כמה עולה אחסנת ציוד בירושלים?

שירותי אחסנה בירושלים

שירותי אחסנה בירושליםעומדים לעבור בקרוב דירה וזקוקים לפתרון זמני לאחסון הציוד? צריכים לאחסן את הציוד של המשרד בתקופת המעבר? במקרים הללו, במידה ואתם גרים באזור ירושלים – אתם כמובן תחפשו מחסנים באזור, שיאפשרו לכם לקבל שירות של אחסנת ציוד. כמובן שבאופן טבעי, לכם עולה שאלה אחת – כמה עולה השירות של אחסנת הציוד בירושלים? הנה כמה דברים שמשפיעים על המחיר.

כך תדעו מהם הקריטריונים

  • זמן – ככלל, אפשר שככל שאתם תבקשו לאחסן את הציוד לזמן ארוך יותר אתם תשלמו יותר. עם זאת, חשוב לדעת שרוב המקומות ממילא מציעים חבילות השכרה לפי חודשים – ולכן אין בהכרח הבדל תמיד בין שבוע או שבועיים של השכרה.
  • שטח – ככל שאתם צריכים שטח גדול יותר מהמחסן לטובת הציוד שלכם, כך המחיר יעלה. זה הקריטריון המרכזי שמשפיע על המחיר.
  • אבטחה – האם במחסן במקום יש אבטחה? האם מדבור על אבטחה אנושית? מצלמות אבטחה? האם יש מערכות אזעקה? ככל שיש יותר אמצעי אבטחה – כמובן שמחיר האחסנה עולה.
  • ביטוח הציוד – יש מחסנים שמוכנים גם לבטח את הציוד עבורכם, במידה וקורה לו דבר מה. במקרה הנ"ל מחיר האחסון עולה, אם כי לעתים זה משתלם יותר מפניה לחברת ביטוח בדרך עצמאית.
  • נגישות – האם מדובר על מחסן באזור ירושלים שקל להגיע אליו? האם אפשר להוציא ולהכניס אליו פריטים באופן חופשי יחסית? האם השירות הוא גמיש? במידה וכן – אפשר שזה משפיע על העלויות.

קבל הצעת מחיר אטרקטיבית לאחסנה בירושלים – לחץ כאן

ומה עם המחיר הסופי?

מחירי האחסנה של ציוד בירושלים כאמור משתנים לפי כל הפרמטרים הללו. ככלל, הטווח עומד בין 500 ל 900 ש"ח לדירות שבין 2 ל 4 חדרים, כשבדירות 5 חדרים מחירי ההשכרה הם בין 1,000 ל 1,300 ש"ח. מכאן, כבר מדובר על השכרת מחסנים בשטח מסוים במחירים שגם יכולים להגיע ל 6,000 ש"ח בחודש – תלוי בגודל שאתם מחפשים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן