כמה עולה איטום גגות בטון

איטום גגות

החשיבות של איטום גגות

איטום גגות הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות עבור איכות החיים שלכם. אנשים רבים משקיעים כסף רב בשיפוץ הבית, משקיעים הון תועפות בעיצוב כל החדרים והסלון אך שוכחים שהשלד של הבניין הוא החשוב ביותר. גם אם הבניין שלכם חדש שנבנה לפני שנים אחדות וגם אם מדובר בבניין יחסית ישן מלפני כמה עשורים, חשוב מאוד שהגג שלכם יהיה אטום בעיקר לפני עונת החורף. אם אתם לא רוצים שהגג שלכם יראה סימני רטיבות שיגרמו לכם לכאבי ראש רבים כשאיטום גגות לא בטוח אפשרי, כדאי לדאוג לאיטום עוד בתקופת הקיץ.

כמה עולה איטום גגות בטון?

איטום גגות הוא שלב חשוב מאוד שחשוב להשקיע בו אצל אוטמים איכותיים. איטום גגות יכול להשתנות במחירים לפי שיטת האיטום. חשוב לציין שאיטום הגג שלכם יכול להשתנות בשיטה בה אוטמים לפי סוג הגג אך כשמדובר על גג בטון כל השיטות תקפות. איטום גג בטון באמצעות יריעות ביטומניות יעלה למטר רבוע אחד בין שבעים למאה וחמישים שקלים כאשר המחיר משתנה לפי איכות היריעה והעובי שלה כאשר יריעה עבה יותר תעלה יותר. שיטת זיפות הגגות זולה יותר והיא אמנם פחות איכותית אך מספקת הרבה גגות בישראל. שיטות נוספות של חומרים אקריליים כמו זיפות גגות יעלו משלושים שקלים למטר ועד כמאה שקלים.

• איטום הגגות משתנה מאוד לפי השטח כך שככל שהגג שלכם יהיה גדול יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר. עם זאת, יש סיכוי טוב שבגגות גדולים תקבלו מחיר מבצע בגלל השטח הגדול לכן שווה להתמקח כדי להוזיל את העלויות. חשוב מאוד לבחור באיטום מתאים ולא לנסות להוזיל עלויות כיוון שמדובר בדבר מאוד בסיסי וחשוב, האטימות של הגג שלכם.

איטום גגות אצל אוטמים מומחים

מי שינסה לשלם בזול על איטום גגות יכול למצוא את עצמו משלם ביוקר. אל תנסו להוזיל בעלויות ולהגיע לחברות שעושות רושם כחובבניות, כאלו ללא הסמכה מתאימה לאיטום גגות וכאלו שלא נותנות שירות לקוחות כמו שצריך. חשוב מאוד אחרי האיטום לבצע בדיקה מקיפה כדי לראות שכל הניקוז קורה כמו שצריך וכמובן שההכנות המקדימות לאיטום עמדו בדרישות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן