כמה עולה איטום גגות מרוצפים?

איטום גגות מרוצפים

במידה ואתם מעוניינים לאטום את הגג המרוצף שלכם, יש לזכור שמדבור על עבודה מורכבת למדי. האתגר המרכזי של איטום גגות מרוצפים, הוא שכאמור יש להם כבר שכבת ריצוף קיימת. מכאן יש שני פתרונות אפשריים – או שמרימים את הריצוף ואוטמים מתחת – מה שדורש עבודה מורכבת מאד, או שמשמשים בעבודות איטום ללא הרמת הריצוף, מה שדורש לא מעט מומחיות. כך או כך, מדובר על שירות שרצוי להשאיר למקצוענים, ומכאן יש כמובן להתמקד בשאלת המחיר של ריצוף זה.

איטום גגות מרוצפים
איטום גגות מרוצפים

ההשפעות השונות על מחירי האיטום

  • שיטת האיטום – במידה ומדובר על איטום גגות מרוצפים ללא הרמת הריצוף, הרי שעבודה זו דורשת אמנם מומחיות, אך היא פחות מורכבת, ומכאן שמחירה הוא נמוך יותר. לעומת זאת, איטום עם הרמת הריצוף הוא מורכב יותר, ולכן גם עולה יותר. כדאי גם לזכור ששיטת האיטום עם הרמת הריצוף, נחשבת לרוב גם לשיטת ריצוף אמינה יותר ובטוחה יותר, ולכן האוטמים גובים עליה מחיר גבוה יותר.
  • אחריות – תמיד כשמזמינים שירות של איטום גגות מרוצפים, כדאי לשים לב לקשר בין האחריות לבין המחיר. האחריות על האיטום עם הרמת הריצוף היא לרוב ארוכה יותר, ולכן כמובן שגובים עליה מחיר גבוה יותר. עם זאת בכל סוג של איטום יש לעתים זמני אחריות משתנים, וכדאי לעקוב אחריהם.
  • ניסיון החברה – ברוב המקרים אתם תגלו שחברות איטום בעלות ניסיון של עשרות שנים בתחום, גובות גם מחיר גבוה יותר עבור איטום גגות מרוצפים. מדוע? משום שהניסיון שלהן מבטיח עבודה איכותית יותר, ומאחר שאיטום של גג מרוצף איננו עבודה פשוטה – הרי שלניסיון יש כאן מרכיב משמעותי מאד באיכות העבודה.

כמה זה יעלה בסוף?

יש לזכור שהמחיר שנקבע עבור איטום הגג הוא לפי מ"ר, כך שבכל מקרה ככל שהגג גדול יותר הדבר יעלה יותר. באופן עקרוני, מחירי האיטום למ"ר אחד עומדים על בין 75 ל110 ש"ח למ"ר –  והדבר תלוי כאמור בכל הקריטריונים שצוינו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן