כמה עולה איטום גגות?

איטום גגות

 

לפני שנכיר מחירים בתחום, נבין בדיוק את החשיבות העצומה של ביצוע איטום גגות מקצועי

במאמר זה נתמקד בצורה מקיפה במחירים השונים של עבודות איטום גגות, ומדובר בתחום שיש בו לא מעט אפשרויות ולכן גם טווחי המחירים השונים הם מגוונים למדי. עם זאת, נתחיל ונבין בדיוק מדוע מדובר בתחום חשוב כל כך ומדוע ישנן כל כך הרבה אפשרויות. ובכן, איטום גגות הוא אחד המרכיבים הקריטיים והבסיסיים ביותר של איכות חיים בעולם המודרני, ומדובר למעשה במרכיב מהותי שמאפשר לנו לחיות חיי בית שגרתיים ללא נזילות ודליפות של מים, ללא נזקים לתשתיות חיוניות וגם ללא סיכונים של מגע מים עם מערכת החשמל, לדוגמה. כאשר איטום הגג בבית לא איכותי דיו ולא עובר חידוש בזמן, הרי שהנזק שיכול להיגרם מכך לסביבת החיים הבסיסית של כל אחד ואחד מאתנו הוא נזק עצום – ולכן חשוב לבצע איטום גגות בזמן, ולמנוע את הנזקים המשמעותיים שיכולים להיגרם. כעת, ניתן להבין בדיוק מה האפשרויות השונות בביצוע של איטום גגות, ומהם המחירים אותם משלמים באופן ממוצע על העבודות השונות בתחום. חשוב להבין, בכל מקרה, שבכל הנוגע לאיטום גגות מחירים יכולים להיות דינמיים למדי בהתאם לאופי ורמת הקושי של העבודה.

מהם המחירים של איטום גגות מסוגים שונים, מה משפיע עליהם ומה חשוב לדעת?

  • זיפות – זיפות גגות הוא הצורה הקלאסית והוותיקה ביותר של איטום גגות שעודנה נמצאת בשימוש, ומדובר בשיטה שבהחלט יש לה את היתרונות שלה. אחד היתרונות האלה הוא שבכל מה שנוגע לאיטום גגות מחירים של זיפות הם בממוצע מחירים נמוכים יותר, ומאידך חשוב להבין כי מדובר בעבודה שאורך החיים שלה הוא לרוב קצר יותר משיטות אחרות, ולעתים גם הביצוע שלה לא מתאפשר בגגות מודרניים. בכל מקרה, זיפות של גג שלם בהיקף של עד 40 מ"ר ינוע בטווח המחירים שבין 2,500 ל-3,000 ₪, ואם הגג הוא בין 40 ל-100 מ"ר, הרי שהעבודה תנוע בין 3,000 ל-3,500 ₪ בהתאם לגודל הגג והיקף העבודה הנחוצה. כאשר מדובר בגגות גדולים של עד 200 מ"ר העבודה תחושה לפי 30 עד 45 ₪ למטר רבוע גג, ובגגות של למעלה מ-200 מ"ר – 28-40 ₪ למ"ר.איטום גגות
  • יריעות ביטומניות – יריעות ביטומניות הן אפשרות איכותית ומודרנית ביותר לביצוע של איטום גגות, כשמדובר באפשרות קלה ליישום ואיכותית ביותר לאורך זמן שניתנת ליישום במגוון סוגי גגות. בתחום של איטום גגות מחירים של יריעות ביטומניות הם לרוב מחירים גבוהים יותר, כפי שתראו בעוד רגע. היריעות הביטומניות יכולות להיות בעובי של 4 או 5 מילימטר, והמחיר תלוי במידה רבה בגודלו של הגג גם כן. לצורך העניין, איטום של גג גדול (מעל 200 מ"ר) ביריעות בעובי 4 מ"מ יעלה 60-90 ₪ למ"ר (המחיר הנמוך ביותר יחסית), ומאידך איטום ביריעות של 5 מ"מ של גג קטן (עד 40 מ"ר) יעלה 80-150 ₪ למ"ר.

אתם יודעים כמה אתם צריכים לשלם – ואתם צריכים לוודא שאתם פונים לשירות מקצועי בתחום האיטום

כשדיברנו על איטום גגות מחירים שונים היו רלוונטיים עבור עבודות שונות, וכל זה עוד לפני שדיברנו על מלאכות מקצועיות וספציפיות יותר כמו איטום של גגות רעפים או איטום של גג מרוצף. בכל מקרה, חשוב לקרוא ולהבין את טווחי המחירים הרלוונטיים עבור כל סוג איטום שנחוץ לכם, בכדי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר ולבחור באנשי מקצוע הוגנים – כל זה, כמובן, מבלי להתפשר על איכותם ולו במעט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן