עלות אייפדיש לא מעט טאבלטים שאתם יכולים לרכוש במחירים שונים, אבל עם יד על הלב – אין כמו האייפד של אפל. האייפד נחשב, ובצדק רב, לטאבלט הטוב ביותר, המהיר ביותר, המושקע ביותר, וכאשר אתם תשתמשו בו, אתם תבינו למה אנשים מתכוונים כשהם מדברים על "חווית שימוש". עם זאת, אתם רוצים לדעת, ובצדק, כמה עולה אייפד. הסיבה לכך היא שאפל נוהגת לתמחר לרוב את המוצרים שלה במחירים גבוהים יותר מאשר של המתחרות שלה – כאשר בתמורה אתם מקבלים איכות גבוהה יותר. אז איך אפשר לדעת כמה עולה אייפד, ואילו דברים לוקחים בחשבון?

הנתונים להשוואה בין הדגמים

חדש או יד שניה?

ראשית , כדי לקבוע כמה עולה אייפד, עולה השאלה האם אתם תרכשו אייפד חדש, או תרכשו אותו מיד שניה. יש היום לא מעט אנשים שמוכרים את האייפד שברשותם. כמובן שהאייפד החדש יקר יותר, אך יש לזכור גם שיש עליו אחריות וגורם אמין שעומד מאחוריו. הפרשי המחירים בין אייפד חדש לאייפד יד שניה, מתחילים סביב 300 ש"ח, ויכולים להגיע גם עד 100 ש"ח, תלוי במצב הדגם.

אייפד או אייפד 2?

כפי שאתם יודעים, אפל השיקה לאחרונה את האייפד 2, שנחשב לדגם החדש ביותר, עם תכונות משופרות, יכולות מעולות, סוללה שמחזיקה זמן רב יותר, ובקיצור- דגם משוכלל יותר לכל הדעות, וכמובן גם יקר יותר. אייפד 2 גרם כמובן להורדה במחיר של האייפד מהדור הראשון, והיום הפרשי המחירים ביניהם עומדים על טווח בין 300 ל 800 ש"ח.

יכולות סלולר

ניתן לרכוש אייפד שיכול לתפקד גם כנקודה סלולרית. כלומר, במקומות בהם אין אינטרנט אלחוטי, ניתן עדיין לגלוש באינטרנט, באמצעות הנקודה. הפרש המחירים בין דגמים עם יכולות סלולריות לדגמים ללא יכולת כזו, נע בין 300 ל 900 ש"ח.

אייפד או אייפד מיני?

אפל השיקה לפני מספר חודשים את הדגם החדש של אייפד מיני. הרצון היה להיכנס לשוק של הטאבלטים הקטנים והזולים יותר. כמובן שעדיין ביחס לטאבלטים קטנים אחרים, האייפד מיני מתומחר גבוה, אך הוא אופציה מעולה למי שרוצה לחסוך בכסף. הפרש המחירים בין האייפד הרגיל לאייפד מיני, עומד כיום על טווח שבין 500 ל 1,500 ש"ח.

מבצעים שונים

גורמים שמוכרים את האייפד בישראל, כמו החברות הסלולריות, מציעים לעתים מבצעים, במסגרתם תרכשו גם חבילת גלישה סלולרית, גם מכשיר סלולרי, וגם את האייפד במחיר מוזל יותר. לרוב, החיסכון על האייפד עצמו הוא סביב ה 500 עד 900 ש"ח, אם כי יש לקחת בחשבון שהמחיר הכללי גבוה יותר, שכן הוא כולל יותר מוצרים.

וכמה משלמים בסוף?

חשוב להבין, שאם אתם רוצים לקבל תמחור מדויק, ולדעת כמה עולה אייפד עד לרמת השקל האחרון, אזי המחירים שמוצגים כאן באתר הם אינם סופיים, וגם אין האתר יכול להתחייב אליהם. מדובר על טווחים שונים, כדי שתבינו מה יכול להשפיע על המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן