כמה עולה אימון אישי לדיאטה?

אימון אישי לדיאטה

מה בין דיאטה לאימון אישי, ובמה מתמקד התחום הזה בעולם האימון האישי?

אנשים שמתמודדים עם עודף משקל למשך זמן רב מחייהם יודעים לספר על כך שמדובר במאבק ארוך שנים ומטריד, לעתים אפילו מתסכל עד כדי דמעות, ושקשה מאוד לעשות את השינויים הנדרשים בהרגלי החיים והאכילה שלנו בכדי באמת להצליח להוריד במשקל. לעתים קרובות אנחנו מרגישים כי הרגלי האכילה שלנו הם לא בהכרח הדבר היחיד שמונע מאתנו להוריד במשקל, אלא דווקא הרגלים נפשיים ואישיים שלנו שגורמים לנו לאכילה רגשית או לפגיעה בפעילות הגופנית ובמשמעת העצמית שלנו שמובילה לעלייה במשקל. עבור מענה על הבעיה הזאת, שהיא נפוצה במיוחד בקרב אנשים רבים שסובלים מעודף משקל, קיים התחום שנקרא אימון אישי לדיאטה. אימון אישי זה, ששואב הן מתורת הקואוצ'ינג והן מעולם הדיאטות והפעילות הגופנית, נותן לנו את המענה האיכותי והשלם ביותר שמטפל בבעיה שלנו ומתייחס אליה בכבוד, ונותן לנו גם ליווי אישי עד השגת אורח החיים הבריא שאנחנו כל כך רוצים.

אימון אישי לדיאטה

כמה עולה אימון אישי לדיאטה, ומהן האפשרויות השונות שניצבות בפנינו בתחום זה?

  • כמה זה עולה? ישנן מסגרות מגוונות ושונות של אימון אישי לדיאטה, ולכל אחת מהן יש פחות או יותר טווח מחירים דינמי וספציפי. ניתן לאפיין טווח מחירים שנע בין 200 ל-400 ₪ עבור מפגש טיפול בודד, ובאופן כללי בדרך כלל לא קובעים אך ורק טיפול אחד לאחר ניסיון ראשוני, והמסגרות השונות מציעות לנו מנויים או סדרה של מפגשים עד להשגת התוצאות הרצויות על ידינו. באופן כללי, ניתן גם להוזיל את המחיר עבור כל פגישה ולהגיע גם לטווח מחירים של 150-300 ₪ ואפילו למטה מכך, אם נוותר על הפורמט של פגישת אימון אישית ונבחר במסגרות קבוצתיות שונות שנותנות לנו טיפול בהקשר זה.
  • מה האפשרויות בתחום? האפשרויות בתחום האימון האישי לדיאטה הן מגוונות למדי. ניתן למצוא מאמנים אישיים שזה תחום התמחותם באופן ספציפי, שמציעים לנו הן מפגשים אישיים והן טיפולים קבוצתיים. מאידך, ניתן למצוא גם שילוב של מאמן אישי עם הכשרה נטורופתית, וכך באמת להשיג את המענה הרחב ביותר בתחום. עוד אפשרות ששווה לבדוק היא אפשרות של אימון אישי בהקשרי תזונה, פעילות גופנית ודיאטה, שמופעל על ידי מכוני כושר רבים – ובהקשר זה ניתן לציין את רשת הולמס פלייס. אימון שכזה, שמשלב בין מכון הכושר והפעילות הגופנית לבין אימון אישי בפועל לדיאטה, יכול להיות מעטפת איכותית במיוחד, גם אם לא זולה במיוחד.

אם התנסיתם בעשרות דיאטות ועדיין לא הצלחתם לטפל בבעיה מהשורש, אימון אישי הוא מה שנחוץ לכם

תקשיבו לגוף שלכם ותקשיבו לנפש שלכם. אתם הרי ניסיתם עשרות דיאטות ואתם יודעים שרק שינוי של התזונה שלכם על הנייר פשוט לא עושה את העבודה. אימון אישי לדיאטה מתייחס לבעיה בגובה העיניים ונותן לנו מענה איכותי עבורה, עם טיפול מהשורש ושינוי אמיתי של אורחות החיים שלנו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן