כמה עולה אינטרנט היום בשוק?

אינטרנט מחירים

בלי אינטרנט קשה מאוד על גבול הבלתי אפשרי להסתדר, אך גם לבחור מבין ספקים רבים זה לא דבר פשוט. זה הזמן להבין כיצד עושים זאת נכון ומה המחירים שמוצעים עבור אינטרנט ביתי בימינו.

כמה עולה אינטרנט בממוצע?

אם יש משהו שכולנו צריכים בבית כדי להישאר בסטנדרט המתאים של איכות החיים זה האינטרנט. אמנם אינטרנט ביתי לא חשוב כמו חשמל או כמו חיבור למים אך אפשר לומר שבלי אינטרנט בבית לא נוכל לעבוד, לא נוכל ליהנות משעות הפנאי שלנו וכמובן גם לא לשמור על קשר עם אנשים. כיום כולנו משתמשים באינטרנט בכל יום ויום ולאינטרנט מחירים שונים מאוד שלעתים יהיו מבלבלים יש חבילות שיהיו זולות מאוד ויעלו 30-40 שקלים בחודש ויש חבילות שיעלו 100-150 שקלים בחודש. אולי זה נשמע לכם טווח מחירים מבלבל מאוד אך אם תמשיכו לקרוא תגלו מהר מאוד מה יהיה טוב בשבילכם.

החבילה שלכם משפיעה על המחיר

יש נתון אחד חשוב שכל אחד שרוצה לברר על אינטרנט מחירים ברחבי הרשת צריך לקחת בחשבון, והוא ההשפעה של החבילה על האינטרנט. החבילה השלמה היא זו שתשלמו עליה ולעתים היא תכלול ג'ם עוד דברים חוץ מאינטרנט ביתי. למשל, היא יכולה להיות חבילת בנדל שזה השם שדבק לחבילות שכולות אינטרנט ביתי שהוא תשתית וספק ביחד, יחד עם טלוויזיה. כך סלקום ופרטנר שהם שתיים מהשחקניות החזקות ביותר בתחום בשנים האחרונות מציעות מחירים זולים מאוד למי שיבחר לעשות את כל השלושה דרכם. תוכלו גם לשלם בנפרד ואז בדרך כלל זה יהיה יקר יותר מהמחיר של חבילה.

מהירות הגלישה היא מרכיב חשוב

אסור לשכוח שלכל חבילת אינטרנט יש גם מהירות שונה וזה משפע על המחיר. בניגוד לפרמטר החבילה שעליו דיברנו לעיל, פרמטר המהירות פחות ברור לאנשים שמחפשים אינטרנט לבית. לרשת אינטרנט מחירים גבוהים יותר ככל שהיא תהיה מהירה יותר וזה דבר שחשוב לבדוק גם כאשר אתם מעוניינים לרכוש חבילה. יכול להיות שחבילת אינטרנט יחד עם טלוויזיה ותשתית תהיה הרבה יותר משתלמת מאשר אינטרנט רגיל אך למעשה קשה לשים לב שמדובר על אינטרנט 40 מגה ולא על אינטרנט 100 מגה. מהירות אינטרנט גבוהה תוכל לספק לכם שימוש הרבה יותר נוח ופשוט.

האם איכות האינטרנט קשורה למחיר?

עוד נקודה שחשוב לזכור לגבי המחירים של האינטרנט הביתי הוא שיש גם מוניטין שונה לכל אחת מהחברות. המוניטין מורכב גם מהתקלות שיש לחברה בדרך כלל וגם מהשירות שמעניקים לכם. יש חברות זולות מאוד אך השירות שלהן לוקה בחסר וקשה מאוד לתפוס אותן. אם נוסיף לך את התקלות הרבות של האינטרנט נבין כי מדובר על מצב הרבה יותר בעייתי כי אז האינטרנט שלכם לא יפעל לפרקי זמן ארוכי. איכות האינטרנט משמעותית מאוד גם מבחינת התשתית. יכול להיות שהמקור של הבעיות הוא בתשתית ולא בספק ולעתים התקלה תהיה אזורית כך שאין לכם על מי להתעצבן.

כיצד נבחר את החבילה הכי טובה?

יכול להיות שהתבלבלתם מעט במאמר האחרון כי לאינטרנט מחירים שונים מאוד זה מזה ויש עוד פרמטרים אחרים שצריכים להילקח בחשבון. כדי לבחור את החבילה המתאימה עבורכם אתם קודם כל צריכים להבין מה המגבלות שלכם. אם התשתית של אחת מהחברות, כמו למשל בזק או הוט, אינה טובה במקום המגורים שלכם אז כבר צמצמתם את האפשרויות. כמו כן, אם אתם צריכים רק אינטרנט או גם חבילת טלוויזיה ואולי אפילו סלולר, יכול להיות שתקבלו מחירים הרבה יותר משתלמים. לאחר מכן עליכם להבין מה מהירות הגלישה שתספק אתכם, לבצע סקר שוק, להשוות מחירים ורק לבחור.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן