כמה עולה אינטרקום מאלומיניום עם קודנים?

אינטרקום מאלומיניום נחשב לחידוש מודרני שנעשה בו שימוש מגוון ונרחב.

חומרי האלומיניום תפסו את מקומם של חומרים אחרים מהם יוצרו מכשירי האינטרקום. הזכוכית השונים, והביקוש אליהם עלה בצורה משמעותית בשנים האחרונות. חומרים אלה עמידים וזולים באופן יחסי, ומאפשרים בניית מכשירי אינטרקום אמינים. בנוסף, חומרים אלה אינם רעילים ונחשבים לבטוחים לשימוש. הבחירה בחומרים אלה נפוצה במיוחד בקרב מבנים המבקשים לשמור על סביבה ירוקה.

יתרון מובהק בשימוש אלומיניום לאינטרקום

עובדים רבים העוסקים בתחום מעדיפים לעבוד עם חומרי אלומיניום, היות והשימוש בהם פשוט ושכיחותם בשוק גבוהה. את החומרים ניתן להשיג כיום במקומות רבים, החל מחנויות נוחות ועד לחנויות וירטואליות באינטרנט. אין ספק כי יתרון חשוב בשימוש בחומרים אלה הנו עלותם הנמוכה, במיוחד בהשוואה לחומרים אחרים. בעולם שאינו יציב מבחינה כלכלית, לחומרים אלה תפקיד חשוב בהפחתת עלויות ייצור של מוצרים רבים.

סגנונות האינטרקום הקיימים כיום

אם בעבר היה נפוץ שימוש אחיד לאינטרקום, שהתבסס על קווי תקשורת מחויטים – הרי שכיום ניתן למצוא וריאציות שונות למכשירים אלה. הופעת האינטרנט הביאה עמה שינויים רבים, וגרמה להגברת היעילות ביצירת מוצרים שונים. רשת האינטרנט מאפשר יצירת תקשורת על בסיס אלחוטי, וכך ניתן למצוא כיום בשוק מכשירי אינטרקום המבוססים על טכנולוגיה זו. בנוסף, נוצר ביקוש רב בקרב הדיירים לא רק לשמוע את קולו של האורח – אלא גם לראות את פניו – ועל כן ישנם מכשירי אינטרקום שמשלבים טכנולוגיות וידאו.

אין ספק כי אחד מהמוצרים החדשים בתחום זה, כולל טכנולוגיות של זיהוי ביומטרי של דיירי הבית. מכשיר האינטרקום "מנקה" עצמו מטביעות אצבע לאחר השימוש של הדייר, ומאפשר כניסה רק על בסיס זיהוי תרמי.

מהם קודנים וכיצד הם משתלבים במערכת האינטרקום?

מנעולי בתים הנם האספקט החשוב ביותר לשמירה על ביטחון הדיירים והרכוש. מנעולי בתים מסורתיים כוללים מפתח המתאים למנעול, אולם כיום קיימות טכנולוגיות המאפשרות להכניס במכשיר האינטרקום קודן ולהיכנס לתוך המבנה ללא צורך בשימוש במפתח. קודנים דורשים רק הכנסת מספר כלשהו על מנת לאפשר את פתיחת הדלת. מובן כי מחירם של הקודנים איננו זול, ותלוי בסוג מכשיר האינטרקום ובדרישות הלקוח.

קודנים שימושיים במיוחד בבתים שבהם מתגוררים בני משפחה רבים, כך שכל העת נכנסים ויוצאים דיירים. במקרים אלה, יש צורך בשכפול של מפתחות רבים, וכן קיים הסיכון של אבדן המפתח או הינעלות (ועל כן, קודנים מהווים פתרון מצוין לבעיות אלה).

באיזו מסגרת ניתן לשלב אינטרקום בבית פרטי?

ניתן לשלב אינטרקום בבית פרטי החל מאפשרות של פתיחת הדלת באמצעים ביומטריים, ועד לשילוב של מכשירים הכוללים מצלמות וקישור ישיר לחברות האבטחה. ניתן אף לקשר בין מצלמות האינטרקום לבין מכשירים סלולאריים חכמים, כך שגם כשבעל הבית אינו נמצא במקום – הוא יוכל לראות מי עומד מאחורי הדלת (וליצור קשר עם חברת האבטחה במקרה הצורך).

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן