כמה עולה איפור קבוע לנשים?

כמה עולה איפור קבוע לנשים?

נשים רבות בוחרות באפשרות של איפור איכותי וקבוע עבור עור הפנים שלהן

כמה עולה איפור קבוע לנשים?
כמה עולה איפור קבוע לנשים?

הקונספט שעומד בבסיס של איפור קבוע הוא כזה שלא מאוד קשה להבין – במקום להשקיע יום אחרי יום ופעם אחרי פעם לפני היציאה מהבית, באיפור שלוקח הרבה מאוד זמן ומאמץ ולא להגיע לתוצאות מושלמות – אפשר פשוט להשקיע בפתרון קבוע ואיכותי שנשאר יציב על עור הפנים לאורך זמן, לא מאוד בשונה מכפי שאנחנו מקעקעים את העור שלנו ומשנים את המראה שלו באופן קבוע. האיפור הקבוע הוא איכותי ביותר, והוא מתבצע בצורה זהירה בהתאם לדרישות ולשביעות הרצון של הלקוחה – וחשוב להבין בדיוק מהם הטיפולים השונים האפשריים בתחום זה וכמה הם צריכים לעלות לכן – בכדי שתוכלו לדעת מה מתאים ומה נחוץ עבורכן.

כמה עולים טיפולים שונים בתחום האיפור הקבוע? מהן האפשרויות השונות בתחום?

  • שפתיים – אחד האזורים בהן פופולארי לבצע איפור קבוע הוא אזור השפתיים, כאשר טיפולי האיפור הקבוע באזור זה יכולים להיות כוללים מילוי של השפתיים או לא כוללים מילוי. בכל מקרה, העלות נעה בין 1,000 ל-2,500 ₪ בהתאם להיקף הטיפול הנדרש באיפור ובמילוי השפתיים.
  • אייליינר – איפור אייליינדר דורש זמן והשקעה רבים מנשים רבות, ולכן איפור קבוע בתחום זה הוא רלוונטי ביותר ופופולארי ביותר. כאן טווח המחירים הוא נרחב, משום שישנה אפשרות לאיפור תחתון או עליון בלבד וכן לאפשרויות משולבות ומתקדמות, כאשר טווח המחירים נע בין 800 ל-2,000 ₪.
  • גבות וריסים – גבות וריסים הן עוד אזור שבו כדאי לבצע איפור קבוע במקרים רבים, כאשר טיפולים של מילוי גבות עולים בין 700 ל-1,700 ₪, שיטות כמו שיטת השערה יכולות להגיע גם ל-2,000 ₪, ואילו הלחמת ריסים בסיסית תעלה בין 150 ל-350 ₪.

רק קליניקה קוסמטית ברמה הגבוהה ביותר תבטיח ביצוע איכותי ללא פשרות של איפור קבוע

בכל מקרה, כאשר אתן זקוקות לפתרון איכותי של איפור קבוע, אסור לכן להתפשר על האיכות של הפתרון הזה – אתן צריכות להשקיע בצורה איכותית ולפנות לקליניקה אסתטית ברמה הגבוהה ביותר עבור ביצוע האיפור הזה. רק כך תבטיחו את המראה האיכותי של עור הפנים שלכן לאורך זמן רב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן