כמה עולה איפור קבוע?

טיפולי פנים

אם חשקה נפשך בשפתיים עבות ומושכות או בגבות מסודרות באופן קבוע, תוכלי לגשת אל הקוסמטיקאית המקצועית באזורך המספקת את שירותי האיפור הקבוע. איפור קבוע או בשפה המקצועית מיקרו פיגמנטציה הינו תהליך של טיפול קוסמטי המחדיר פיגמנט אל העור. איפור קבוע ברחובות או בכל אזור אחר צריך להתבצע על ידי קוסמטיקאיות מקצועיות אשר הוכשרו לבצע את תהליך האיפור הקבוע.

לשם מה איפור קבוע?

לאיפור קבוע שימוש אחד מוכר והוא הבלטה של תווי הפנים. ישנן נשים רבות אשר מעוניינות באיפור קבוע על מנת להבליט את השפתיים ולעבות אותם, או לחילופין עיבוי הגבות הדלילות שלהן. ניתן לבצע איפור קבוע מעל קו הריסים – פס איילנר ובנוסף ניתן להשתמש בשיטות שונות לצורך הסוואת צלקות.איפור קבוע

לאיפור הקבוע שימוש נוסף והוא מתבצע לאחר פעילות כירורגית מסוימת כגון : ניתוחים, טיפולים בצלקות וכדומה. טיפול זה מתבצע על ידי קוסמטיקאיות מקצועיות אשר נבחרו בקפידה והוכשרו היטב.

מהם החומרים המוחדרים לעור בעת פעולת האיפור הקבוע?

בעת ביצוע פעולת האיפור הקבוע מוחדרים לעור. בעת הפעולה הפיגמנטים המוחדרים לעור הם צבעים טבעיים המבוססים בעיקר על מינרלים, וכמובן הם חייבים להיות מאושרים על ידי משרד הבריאות. באיפור קבוע בשונה מצבעי קעקוע רגיל אלו צבעים המוחדרים לשכבת הדרמיס והם לחלוטין צריכים להיות תקינים להחדרה לעור הלקוחה.

כמה עולה האיפור הקבוע?

האיפור הקבוע נע בין מאות לבין אלפי שקלים תלוי בסוג הטיפול.

איפור קו עליון – 2,000 שקלים.

איפור קו תחתון – 2,000 שקלים.

מחיר כולל של איפור קו עליון + תחתון – כ- 3,000 שקלים.

קונטור – 2,000 שקלים.

עיבוי שפתיים – 2,800 שקלים.

משך הטיפול נע בין חצי שעה לשעה וחצי תלוי באזור הטיפול ובמחיר אותו הקוסמטיקאית בוחרת להציע ללקוחותיה.

לסיכום, האיפור הקבוע מתאים לכל אחת אך כדאי ואף רצוי שתפנו לקוסמטיקאיות המתמחות באיפור הקבוע. קוסמטיקאית אשר לא הוכשרה לבצע תהליך איפור קבוע עלולה לגרום לכן נזקים לטווח הארוך לכן, וודאו כי אתן בודקות המלצות קודמות של לקוחות קודמות. במידה והטיפול לא צלח והעור דחה את הפיגמנט העבודה עלולה להראות חובבנית ועלולה לגרום נזק בלתי הפיך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן