כמה עולה אירוע ביקב?

כמה עולה אירוע ביקב?

אם אתם מחפשים דרך מיוחדת לחגוג אירוע לעצמכם או לאנשים היקרים לכם, אירוע ביקב יכול להיות הבחירה המושלמת עבורכם. לפניכם כל המידע שכדאי שיהיה ברשותכם לפני קבלת ההחלטה אם בחירה כזאת מתאימה לכם, כולל טווח מחירים לארגון אירוע מיוחד שכזה.

האירוע המיוחד שלכם

כשאתם מתכננים אירוע למבוגרים, אתם בוודאי רוצים להפוך אותו ליחיד ומיוחד. אחרי הכול, לא כל יום חוגגים, וכשכבר חוגגים, רוצים שכל המוזמנים יזכרו את האירוע שלכם לאורך זמן. אם תחגגו ביקב, שהוא כמובן לא הרעיון הראשון שעולה בדרך כלל בראש כשחושבים על אירוע, אין ספק שתשאירו לאורחים שלכם הרבה מאוד על מה לדבר.

למה דווקא ביקב?

מכל הסיבות שבעולם:

כי האווירה המיוחדת של היקב היא אווירה שאין באף גן אירועים או אולם– הריח של היין, התפאורה המושלמת של החביות ושל

כמה עולה אירוע ביקב?
כמה עולה אירוע ביקב?

תאי האחסון והעובדה שמדובר בבחירה ייחודית, יהפכו את האירוע שלכם להרבה יותר מיוחד.

כי זה מושך יותר קהל– אם אתם רוצים שיותר אנשים יגיעו לאירוע שלכם, כדאי שתבחרו במיקום מיוחד לאירוע. בחירה ביקב, המקום בו מייצרים את היין, הופכת את האירוע להרבה יותר מסקרן, וסביר מאוד להניח שהרבה אנשים שלא היו בטוחים שיגיעו מכל מיני סיבות, ינסו בכל זאת לפנות זמן כדי להגיע לאירוע הייחודי שלכם.

כי זה פשוט כיף– לקיים אירוע במקום שבו היין משחק תפקיד חשוב, מבטיח לכם שכל המוזמנים יהיו עם חיוך על הפנים ושהאווירה לאורך האירוע כולו תהיה טובה.

איזה אירועים אפשר לקיים ביקב?

למעשה, ניתן לקיים ביקב כל אירוע שתרצו, אולם חשוב לבחור ביקב שיתאים בגודלו לכמות המוזמנים שלכם. ברוב מרכזי המבקרים של היקבים שמאפשרים קיום אירועים ישנם מספר אולמות השונים בגודלם, וניתן לבחור מביניהם על פי מספר המוזמנים, ולא משנה אם מדובר בחתונה, ביום הולדת, בערב שירה או בכנס עסקי

ביקבי בנימינה, למשל, יש שלושה אולמות לאירועים קטנים– האחד מתאים לאירועים של עד 170 איש, השני מתאים לאירועים של כ-70 מוזמנים, והאולם השלישי מתאים לאירועים של עד 50 אנשים. בנוסף, קיים במקום בית קפה, בו ניתן לקיים אירוע של עד 50 איש במחיר זול יותר, ובאווירה נפלאה.

אז כמה עולה אירוע ביקב?

המחיר של אירוע ביקב משתנה בהתאם לגודל האולם שנבחר, לכמות המוזמנים, לתפריט שבוחרים ולעונה בשנה בה מתקיים האירוע. המחיר הוא על פי מנה, מחיר למנה ביקב נע בין 94 ש"ח ל- 235 ש"ח. כמובן שהמחירים מתעדכנים כל העת, ויש לבדוק אותם בצורה מסודרת עם נציגי היקב בו מתכוונים לקיים את האירוע.

אם בחרתם לקיים אירוע ביקב, אין ספק שתיהנו. להתראות בשמחות!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן