כמה עולה איתור נזילות?

כמה עולה איתור נזילות

איתור נזילות הוא אחת העבודות שאינסטלטורים מבצעים הכי הרבה במהלך שנות עבודתם, שכן צנרת, מטבעה, נוטה להתבלות וכשהיא מתבלה נוצרים בה פיצוצים וחורים שגורמים לנזילות. אם גם אתם צריכים את השירות הזה, אתם בוודאי רוצים לשלם כמה שפחות ולקבל כמה שיותר. על מנת לסייע לכם בהשגת המטרה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, כולל טווח מחירים של איתור נזילות.

איך מזהים נזילה?

אם אתם נתקלים ברטיבות על גבי שטחם החיצוני של התקרה או של הקיר, בין אם היא מתבטאת "רק" בכתם כהה או שהמים ממש נוזלים – מדובר או בכשל באיטום המבנה או בנזילה מהצנרת, כשברוב המקרים אכן מדובר בנזילה מהצנרת.

אם מתגלים על הקיר או על התקרה כתמי עובש שיוצרים מראה מאוד לא אסתטי וריח של טחב, גם זה סימן שכנראה יש נזילה באחד מהצינורות העוברים בקיר או בתקרה.

 

מה עושים כשיש נזילה?

מזמינים אינסטלטור המתמחה באיתור נזילות. מכיוון שזו עבודה נדרשת בתחום, רוב האינסטלטורים יציינו, כנראה, שהם מומחים בתחום, אולם רגע לפני שאתם מחייגים אליהם כדאי שתדעו עוד כמה פרטים.

יש היום מספר שיטות לאיתור נזילות:

  • איתור נזילות באמצעות העין – כמובן שהעיניים מהוות מכשירים מצוינים לצורך איתור נזילות, שכן בעזרתן אפשר לראות כתמי רטיבות ועובש על הקיר. למרות זאת, גם אם לא רואים את הרטיבות ובכל זאת מונה המים ממשיך לדפוק ולגרום לכם לשלם סכומים גבוהים במיוחד, יכול מאוד להיות שיש נזילה שאי אפשר לראות. לשם כך צריך להיעזר באחת או יותר מהשיטות הבאות.

 

  • איתור נזילות באמצעות שעון לחץ – שיטה זו מאפשרת לכם להיות בכמה עולה איתור נזילותטוחים שאכן יש נזילה, שכן לפעמים יכולה להיות נזילה גם אם שעון המים הדירתי לא מעיד על כך. מה שצריך לעשות במקרה של חשד לנזילה הוא לסגור את כל צרכני המים (כולל ניאגרות וברזים בגינה). אם שעון המים ירד כשכל צרכני המים סגורים – הדבר יעיד שאכן יש נזילה. איתור המיקום שלה כדאי שיתבצע באמצעות מצלמה תרמית, על מנת להגיע לאיתור מדויק ולחסוך שבירה מיותרת של אריחים ו/או של קירות.

 

  • איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית – שיטה שנחשבת למתקדמת ביותר שקיימת היום. האינסטלטור מצלם את האזור החשוד באמצעות מצלמה מיוחדת, המפיקה צילום תרמי של השטח. צילום זה מראה באמצעות צבעים היכן נמצאת הנזילה, ומאפשר לאינסטלטור להגיע למקום בצורה כמה שיותר מדויקת, בלי לשבור קירות או אריחי רצפה במקומות לא רלוונטיים. אין ספק שמדובר בטכניקה מתקדמת ומדויקת, אולם על מנת שהביצוע יהיה מושלם, חשוב להזמין רק אינסטלטור שיש לו ניסיון בתחום.

איתור מדויק של הנזילה הוא חיוני ביותר לשם טיפול בה, ולכן חשוב מאוד להזמין רק אינסטלטור בעל ניסיון רב שנים, שיש ברשותו את הציוד המתאים.

אז כמה עולה איתור נזילות?

איתור נזילות יעלה בין 800 – 1300 ₪, לא כולל ביצוע התיקון עצמו.

על מנת לשלם מחיר הוגן מומלץ לבקש מספר הצעות מחיר לאיתור נזילות, ולהזמין את בעל המקצוע אשר יש לו ניסיון רב בתחום ואשר יציע את ההצעה המשתלמת ביותר.

בהצלחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן