כמה עולה ארון לוקרים?

לוקרים

את ארון הלוקרים אפשר למצוא במגוון רחב של מקומות. אפשר למצוא לוקרים לבתי ספר, אפשר למצוא לוקרים בנמלי לתעופה, יש גם לוקרים בספא ויש לוקרים בחדר הכושר. כמה עולה ארון לוקרים? מה משפיע על המחיר? המאמר הזה נסביר לכם כמה עולים ארונות לוקרים ומה מרכיב את המחיר.

תלוי מה גודל הלוקר?

ארונות לוקרים יהיו יקרים יותר ככל שהם יהיו גדולים יותר. נדמה שזה דבר הגיוני מאוד שאין צורך להסביר הרי כל מוצר שיהיה גדול יותר יכיל יותר חומרי גלם ולכן הוא יהיה יקר יותר. יש ארונות לוקרים גדולים מאוד שמרכיבים בחלקים והם יכולים להגיע למחירים של כמה עשרות אלפי שקלים. חשוב לזכור כי אמנם הגודל שלהם מייקר את המחיר אך הוא יהיה משתלם יותר ביחס לכמות הלוקרים.

תלוי מה סוג הלוקר

יש לוקרים ממתכת, יש לוקרים מעץ ויש גם לוקרים מפלסטיק. הלוקרים ממתכת הם המפורסמים ביותר כי הם פשוט הכי חזקים ועמידים. יש לוקרים מעץ שנהרסים אחרי זמן קצר יותר אך בכל זאת יכולים להספיק לשנים רבות ובתחזוקה טובה, לא פחות מלוקרים ממתכת. לוקרים ממתכת יהיו יקרים יותר ואחריהם לוקרים מעץ. חשוב לדעת כי גם ללוקרים ממתכת יש מחיר שונה לפי סוג המתכת, כך למשל אלומיניום יכול להיות יקר יותר מאשר פח מגולוון.לוקרים

 

תלוי מה עיצוב הלוקר

אולי העיצוב נשמע לכם פרמטר לא כל כך חשוב אך הוא חשוב במיוחד, אולי אפילו החשוב ביותר. בסופו של דבר עיצוב הלוקר יכול להיות משמעותי מאוד ללקוחות שיגיעו אליכם לעסק ואפילו אם מדובר על לוקרים לבתי ספר, יש חשיבות רבה לבחירת הלוקרים כדי שהמסדרונות יהיו יפים. ככל שהעיצוב יהיה מושקע יותר המחיר יהיה גבוה יותר אך כמובן מדובר על עניין של טעם.

תלוי מה מנגנון הלוקר

יש לוקרים שננעלים באופן דיגיטלי והם יהיו יקרים יותר מאשר לוקרים שננעלים עם מפתח. כמו כן יש לוקרים שיכולים להינעל עם מטבעות, אותם נמצא בעיקר בנמלי תעופה או בפארקי מים שבהם הלקוחות שישתמשו בלוקר לא תמיד מגיעים עם מנעול. לוקרים כאלו יהיו יקרים יותר כי הם כוללים מנגנון דיגיטלי לחישוב המחיר.

תלוי ממי קונים אותו

אם אתם מחפשים לוקרים לבתי ספר, אוניברסיטאות, מכללות, ספא, חדרי כושר ועוד עסקים רבים, אתם חייבים לבצע סקר שוק. כדי להוזיל במחיר אתם חייבים לבצע סקר שוק מקיף ומעמיק ככל הניתן ולהבין מה תהיה הקנייה הכי משתלמת עבורכם. חשוב לזכור כי קנייה של ארונות לוקרים מתבצעת לטווח הארוך ולכן כדאי לסקור היטב את השוק, גם כדי לבחור את הלוקרים הכי טובים שיש וגם כדי שתוכלו בסופו של דבר לקבל מחיר משתלם. המחיר של הלוקרים יכול להיות שונה מאוד מחברה לחברה ולכן אתם חייבים לבדוק היטב האם מדובר בבחירה נכונה או לא ביחס לשאר האפשרויות.

תלוי כמה לוקרים קונים

המחיר של הלוקרים יושפע מאוד גם מכמות הלוקרים. אין ספק שקנייה של ארון לוקרים גדול תהיה משתלמת יותר מאשר קנייה של אותם כמות לוקרים בנפרד, אך ככל שתצטרכו יותר ארונות לוקרים כך תוכלו לקבל מחיר טוב יותר עבור כל יחידה. בסופו של דבר אם תקנו אלף ארונות לוקרים המחיר תקבלו יהיה הרבה יותר נמוך ליחידה מאשר מי שקונה ארון לוקר אחד, וכמובן שלא יזיק להתמקח. בסופו של דבר ככל שיהיו לכם יותר הצעות מחיר וככל שהלוקרים יהיו רבים יותר יהיה לכם כוח מיקוח גדול יותר. המחיר של ארון לוקרים אחרי כל הפרמטרים האלו ינוע בין 4000 ועד 20 אלף שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן