כמה עולה ארון שירות לבית

ארון שרות

מקומות האחסון בבית הם בעייתיים. בדיוק בשל כך, הומצאו ארונות השירות לבית ולגינה. המטרה היא להעניק פתרונות אחסון נוחים, בארון שנראה מחד אסתטי ומתאים לנוף הבית ומצד שני כולם יודעים כי מדובר בארון שירות. רבים בוחרים בארונות אלו גם לחדרים שבעבר לא נחשבו כמיועדים למקם בהם ארונות שירות מפלסטיק. כיום, עיצוב ארונות אלו מאפשר גם למצב אותם בסלון או במטבח (כמזווה למשל, ישנם ארונות פלסטיק עם גוון עץ).

מה טווח מחירי ארונות השירות?

בכדי לענות על שאלת טווח המחירים, חשוב להבין קודם כל מה הם השימושים הייעודיים באותו ארון שירות, היכן הוא עומד להיות מוצב (גינה / בית – אם בבית אז באיזה חדר?). ארון שירות שמיועד להיות במרפסת או בגינה, צריך להיות איכותי יותר מארון ביתי. כמובן שגם יקר יותר. הסיבות הם כי ארון המיועד להיות מחוץ לבית צריך להיות עשוי מפלסטיק קשיח איכותי שעמיד הן בפני חום והן בפני גשם. כמובן המשתנה הנוסף הוא גודל האחסון – האם מדובר בארון שירות בין כמה מדפים או שמא, מדובר על מחסן של ממש.

מחיר ארון שירות לגינה נע בין 300 שקלים לארון 2 דלתות נמוך ועד כ -6,000 מטרים למחסן גדול בין 9 מ"ר עם ריצוף ומדפים – חדר של ממש.

אולם, גם כאשר מדובר על ארונות השירות הביתיים, קשת המחירים היא לא קבועה ומשתנה על פי השימושים השונים. ישנם ארונות המיועדים לחדרים, ישנם ארונות המיועדים לחדר שירות וכדומה. העיצובים משתנים וישנם ארונות המשרים דמיון לעץ מלא. מחיר ממוצע של ארון שירות מפלסטיק בן 2 דלתות וארבעה מדפי אחסון נע בין 250 שקלים (במבצע) ועד ל – 850 שקלים בממוצע. כמובן שהדבר תלוי באיכות החומר, כושר העמסה על הארון ומדפיו והן גם על מראהו.

חברות שונות – מחירים שונים

ישנם חברות רבות העוסקות בייצור ארונות שירות. אולם פעמים רבות השם כתר פלסטיק נקשר דווקא בפי רבים. ארון שירות כתר נחשב בפי רבים כארון איכותי יותר מאחיו המיוצרים במזרח הרחוק. אולם, ישנם בשוק חברות מצוינות. המחיר משתנה בין סוג הפלסטיק, איכותו, ארץ הייצור וכדומה. לעתים קרובות האמרה כי הזול עולה יקר היא נכונה. לכן מומלץ לבדוק ולוודא כי אכן קונים את הארון המתאים לשימושים הביתיים או בגינה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן