כמה עולה אריזת בליסטר?

אריזות בליסטר

אחת האריזות היעילות ביותר והטובות והאיכותיות שמוכרות כיום, היא אריזת בליסטר. מהי אריזה זו?
אריזת בליסטר הינה אריזה מפלסטיק איכותי, אשר צורתה היא כצורת המוצר עצמו. כלומר, בתוך אריזת הבליסטר, המוצר עצמו בולט כלפי חוץ, והפלסטיק עוטף אותו בצורה מדויקת. באריזות בליסטר האריזה גם מקבעת את המוצר עצמו. ככלל, המחיר לאריזה בודדת נע כיום בין 10 אגורות לבין 3 ש"ח – פער גדול יחסית. מדוע הוא קיים? יש לכך כמה סיבות.

כל מה שמשפיע על מחירי האריזות

  • האם יש צורך בתקן? – יש מקרים שבהם אריזת בליסטר חייבת לעמוד בתקן מסוים. כך למשל הדבר קריטי כאשר מדובר על חומרים רגישים יחסית, שלא כל אריזת פלסטיק תתאים להם. למשל במוצרים קוסמטיים שונים שמשפיעים על עור הפנים – חובה שהפלסטיק יעמוד בתקן מחמיר למדי, וכמובן כשהתקן מחמיר יותר המשמעות היא גם אריזה יקרה יותאריזות בליסטרר.
  • גודל המוצר – יש השפעה ניכרת כמובן לגודל המוצר שנארז באריזת הבליסטר. ככל שהמוצר עצמו גדול יותר, כמובן שהאריזה תהיה גדולה יותר. כמובן שגם פה יש השפעה על המחיר הסופי של יחידה בודדת.
  • צורת המוצר – לא רק גודל המוצר משפיע, אלא גם צורתו תשפיע מאד על האריזה. אפשר למצוא כיום אריזות בליסטר בעיצובים מקובלים שיתאימו למוצר שלכם, אבל אם למוצר שלכם יש צורה מיוחדת ויוצאת דופן – יש להיערך לכך בהתאם וכמובן להבין שתצטרכו להזמין אריזה בהתאמה אישית, שתהיה יקרה יותר.

 שימו לב למחיר הסופי

כמובן שהמחירים שצוינו כאן, הם המחירים לאריזת בליסטר בודדת בלבד. כמובן שכשמזמינים כמות גדולה של אריזות, אפשר לקבל הנחה מסוימת עבור המחיר להזמנה בודדת – וגם זה ישפיע על השקלול הסופי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן