כמה עולה אריזת ואקום פורמינג?

אחת האריזות השימושיות ביותר שאפשר למצוא כיום, זוהי האריזה שמכונה אריזת ואקום פורמינג. אריזה זו קיבלה את שמה, משום שהיא אכן יוצרת ואקום בתוך עצמה, כך שלמעט המוצר עצמו אין בה אוויר. זוהי אריזה שלא פעם המוצר מוצמד אליה ממש, והיא גם סגורה ואטומה היטב. אפשר שאתם כמובן שואלים את עצמכם, מהו המחיר של אריזות ואקום פורמינג. להבדיל משיטות אריזה אחרות, בתחום זה מסתבר שהמחיר אינו אחיד כלל, ויש שפע של קריטריונים העשויים להשפיע על מחיר האריזה.

מה למשל משפיע על המחיר?

  • באיזה חומרים אתם אורזים – קודם כל, מה שמשפיע לא מעט על אריזות ואקום פורמינגהמחיר של האריזה הוא החומר שממנו מורכב המוצר שאתם מבקשים לארוז. מדוע זה חשוב? אם מדבור על מוצר פשוט יחסית (כמו למשל צעצוע) האריזה תהיה זולה יחסית ואין צורך בהתאמות מסוימות. אולם, אם מדובר למשל על מוצר שהוא רפואי – אזי יש הוראות באשר לסוג אריזת הוואקום שמותר להשתמש בה – ואז יש צורך באריזות מתקן מיוחד, במחיר גבוה יותר – וזה משפיע על התמחור הכללי.
  • תבנית המוצר – עוד קריטריון שמשפיע על המחיר של אריזת ואקום פורמינג הוא התבנית של המוצר. יש לזכור כי האריזה מוצמדת למוצר ומכאן ההשפעה. אם מדבור על מוצר עם צורה גנרית יחסית (ריבוע, עיגול וכו') לא תהיה כמעט השפע העל המחיר. אם למוצר שלכם יש צורה מיוחדת ויוצאת דופן – זה דורש עיצוב מיוחד, ומשפיע על המחיר הסופי.
  • כמות ההזמנות – כמובן שיותר הזמנות של אריזות ואקום פורמינג יעלו יותר, אבל השאלה יהא במחיר ליחידה. דווקא אם מזמינים מספר בודד של הזמנות, אפשר שהמחיר לכל הזמנה בודדת יהיה גבוה יותר, ודווקא בהזמנות בסיטונות המחיר ליחידה בודדת ירד.

חשוב לקבל הצעת מחיר

לכן, אם אתם פונים לבית עסק שמציע לכם לרכוש ואקום פורמינג, ציינו בפניו בדיוק לאיזה מוצר זה מיועד. רק לאחר שהוא ידע את כל הפרטים – בית העסק יוכל למסור לכם הצעת מחיר אמינה.

  •  המאמר הנו באדיבות אופטימום אריזות מוצרים בע"מ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן