כמה עולה אריחי קרמיקה לאמבטיה

אריחי קרמיקה לאמבטיה

אריחי קרמיקה לאמבטיה הם הפתרון הכי טוב שיש. לא סתם זהו הפתרון הנפוץ ביותר, הוא הופך את הניקוי של האריחים וכמובן העמידות של הקירות לנוח הרבה יותר. האם גם מדובר בפתרון זול? זה הזמן להבין כמה עולים באמת אריחי קרמיקה לאמבטיה וכמובן מה משפיע על המחיר.

תלוי איזה אריח תבחרו

קשה מאוד לדבר על המחיר של אריחי קרמיקה בלי להזכיר שיש כל מיני סוגי אריחים. יש אריחים גדולים מאוד, יש אריחים קטנים במיוחד, יש אריחים עם ציורים ויש אריחים חלקים, יש כאלו בעיצוב כפרי ויש גם כאלו בעיצוב יוקרתי ומהפנט. למעשה לכל אריח כזה יש מחיר משלו כאשר העיצוב משפיע עליו מאוד. צריך לזכור שלא רק העיצוב משפיע עליו אלא גם העמידות הרי יש אריחים טובים יותר מאחרים, יש כאלו שבכלל מודפסת עליהם שכבת למינציה וכולי. האריחים שתבחרו יכולים לנוע בטווח רחב מאוד שבין 20-30 שקלים למטר רץ ועד מאות שקלים, כך שקודם תבינו מה אתם בדיוק רוצים.

תלוי בכמות האריחים

עוד פרמטר שמשפיע על המחיר שתצטרכו לשלם הם כמות האריחים. ככל שתקנו יותר אריחים כך המחיר שלהם יהיה הרבה יותר משתלם. שימו לב שזה לא אומר שהמחיר יהיה נמוך אלא הוא יהיה יותר כדאי. אם תצטרכו אריחים בהיקף של כמה מטרים רבועים ספורים או אריחים בהיקף קנייה של כמה עשרות מטרים רבועים, הרי שהמחיר למטר רבוע אחד לא יהיה אותו הדבר. לעתים הוא יהיה בעשרה אחוזי הנחה ולעתים אפילו 30 אחוזי הנחה. הכל תלוי כמובן גם בגודל וגם במיקוח שלכם. על לקוחות גדולים בדרך כלל החברות שמוכרות אריחי קרמיקה יילחמו מאוד.

סקר שוק מוזיל עלויות

אם אתם רוצים להוזיל עוד יותר את המחיר של אריחי הקרמיקה לאמבטיה אתם חייבים לבצע סקר שוק. יש כמה סיבות לביצוע סקר שוק כאשר הסיבה הראשונה היא שתדעו מה האפשרויות שמוצעות לכם בשוק רחב זה. הסיבה השנייה היא להוזיל את העלויות כיוון שלא רק השוואת מחירים תהיה נוחה יותר במהלך בדיקת האפשרויות, יהיה לכם יותר ידע וכוח להתמקח מול החברה שממנה תחליטו לבחור את האריחים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן