כמה עולה בדיקת מז"ח לטיהור המים שלכם?

בדיקת מזח

בדיקת המז"ח משמשת גורמים פרטיים, ציבוריים ועסקיים כאחד, אשר רוצים להיות בטוחים שמערכת המז"ח שמותקנת אצלם היא תקינה. התפקיד של מערכת זו הוא כידוע בדיקת מזחלמנוע זרימה חוזרת של מים מזוהמים, בשל לחץ מים גבוה מידי,בעיקר דרך צינורות שונים. מעת לעת, יש צורך לבצע בדיקת למערכת המז"ח, בין אם מתעורר חשד שהיא איננה תקינה, ובין אם מדבור על קבלת אישורים שונים מהמדינה לצורך הפעלת המבנה וקבלת רישיון עסק. כך או כך, חשוב מאד להבין כמה עולה בדיקת מז"ח, ולהבין מה משפיע על מחירי הבדיקה.

מה מרכיב את המחיר?

  • בדיקה בסיסית – קודם כל, כשאתם תוהים כמה עולה בדיקת מז"ח, יש לזכור שיש עלויות מינימליות של בדיקה בסיסית למערכת אחת. זוהי הבדיקה בלבד – מבלי שנעשה בהכרח צעד מסוים לשיפור המערכת במידה ויש בכך צורך. הבדיקה חייבת להיות ע"י בודק מוסמך בעל רישיון ממשרד הבריאות, שכן כל בדיקה אחרת שתיישמו עליה, פשוט תהיה חסרת תועלת.
  • תיקון המערכת – שימו לב שפעמים רבות, כאשר אתם מחפשים מידע ורוצים לדעת כמה עולה בדיקת מז"ח, עליכם לזכור שמעבר לעלות של הבדיקה הבסיסית יש מרכיב נוסף של תיקון המערכת. הדבר בעיקר רלוונטי אם אתם חשודים שיש בעיה במערכת המז"ח – והרי אז יש סיכוי גבוה שאחרי הבדיקה, יהיה צורך בתיקון המערכת. מבחינה זו, כעת תלוי מה מידתהתיקון הנדרשת למערכת, או שאולי המערכת כולה תקולה ויש צורך להתקין מערכת מז"ח חדשה לחלוטין.
  • אופי הבדיקה – יש הבדל כמובן בין בדיקה של מערכת מז"ח אחת בבית פרטי, לבין בדיקת מערכת מז"ח בגורד שחקים או במפעל – אשר בהם מותקנת מערכת מורכבת יותר, ולכן גם משך הבדיקה הוא ארוך יותר, ודורשיותר מיומנות, והמחיר הוא בהתאם.

 

מה המחיר שמשלמים בסוף?

ככלל, אם אתםרוצים לדעת כמה עולה בדיקת מז"ח בסיסית, המחירים נעים בין 200 ל300 ש"ח לבדיקה אחת בודדת. מעבר לכך, אם אתם תרצו לתקן או להחליף את המערכת, העלויות הנוספות נעות בין 500 ל2,000 ש"ח – תלוי בסוג המערכת ובסוג התיקון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן