כמה עולה בידוד אקוסטי

בכל מרחב מודרני יש צורך בבידוד איכותי של רעשים, ויש מקומות בהם זה חשוב במיוחד

בידוד אקוסטי הוא צורך בסיסי ויום יומי בכל מרחב מודרני באשר הוא. בין אם מדובר בסביבה ביתית רגילה, שבה פשוט יש צורך בסינון של רעשים חיצוניים ושל רעשים מתוך המבנה, ובין אם מדובר בבתי עסק או במרחבים בהם הבידוד הזה הוא קריטי במיוחד – יש צורך בפתרונות בידוד ברמה הגבוהה ביותר. המצבים והמקומות בהם הבידוד המדובר הוא חשוב ביותר הם כאלה שמייצרים הרבה מאוד רעש, או שיש צורך בשמירה על סינון מקסימלי של רעשים מהם – כלומר, מרחבים כמו מרחבי עבודה שקטים, בתי קולנוע וחדרי מוזיקה ועוד. כך, גם ללקוח הפרטי וגם עבור בתי עסק ועסקים ציבוריים יש צורך בתכנון איכותי של פתרונות בידוד ברמה הגבוהה ביותר, וחשוב לדעת גם כמובן כמה זה עולה. כעת, ננסה לתת לכם סקירה כללית על מחירים בהתאם לאפשרויות השונות בתחום זה.

אפשרויות שונות של בידוד, והעלות של כל אחת מהן בהתאם לפרמטרים שונים

  • קלקר – אחד החומרים הזולים והפשוטה בהם ניתן להשתמש עבור בידוד אקוסטי בסיסי ביותר הוא קלקר, כאשר העלות של פלטות קלקר עבור בידוד רעשים היא נמוכה למדי ומגיעה בדרך כלל ל-30-50 ₪ עבור מ"ר של לוח. עם זאת, חשוב לציין שזהו פתרון שלא מתאים עבור יותר מסינון בסיסי של רעשים, וגם בסביבה ביתית הוא לעתים קרובות לא מספיק עבור בידוד איכותי באמת.
  • יריעות בידוד – ישנן יריעות בידוד שיכולות להיות עשויות מחומרים כמו פלציב או אפילו יריעות מתכת – וחומרים אלה הם איכותיים יותר בכל מה שנוגע לסינון רעשים ולבידוד רעשים, והם מתאימים עבור מרחבים בהם יש צורך לשמור על סביבה שקטה, מבלי שישנו רעש קיצוני מדי מבחוץ אלא רעשים יום יומיים בלבד. העלויות של יריעות שכאלה יכולות לנוע בין 400 ל-800 ₪ לגלילים באורך של 20 מטרים, או בעלות של 300-500 ₪ עבור לוחות מתכת של מ"ר.
  • מחיצות אקוסטיות – כאשר יש צורך בשמירה על בידוד אקוסטי מוחלט, עם שמירה על שקט מקסימלי בתוך החדר ומניעה זליגה של רעש מתוכו החוצה, יש צורך במחיצות אקוסטיות ברמה הגבוהה ביותר, מחומר פולימרי מוקצף וברמה הגבוהה ביותר של בידוד. מחיצות שכאלה עולות בדרך כלל לא מעט כסף – 2,500 ₪ לכל הפחות למ"ר של מחיצה ועד אזור ה-4,000 ₪ למ"ר בהתאם לסוג המחיצה שבה אתם בוחרים. אפשרות זולה מעט יותר היא של ציפוי אקוסטי, שנע בין 1,500 ל-2,000 ₪ למ"ר כולל התקנה.

בחרו באפשרות הבידוד הנחוצה בבית או בבית העסק שלכם – וישמו אותה בצורה מקצועית

בכדי לשמור על איכות חיים גבוהה, או על שימוש נכון בחדרים כמו חדרי קולנוע וחדרי מוזיקה, יש להשקיע בצורה נכונה בפתרונות בידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר. כיום, לא מדובר בהשקעה מסובכת כל כך, כאשר ישנם שירותים איכותיים שמתמחים במיוחד בתחום זה ומספקים פתרונות ברמה הגבוהה ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן