כמה עולה ביובית בתל אביב?

כמה עולה ביובית בתל אביב

ביובית היא משאית המשמשת לפתיחת סתימות, שאיבת מי תהום ובורות שומן, רקב או דלק ועוד. על מנת לרכוש ביובית בתל אביב צריך להכיר את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת העלות הממוצעתכמה עולה ביובית בתל אביב

ביובית היא משאית מיוחדת הנמצאת בשימוש אנשי מקצוע בתחום התחזוקה, האינסטלציה והבנייה. זו משאית עליה מותקנים מיכל קיבול לאגירת מי שופכין ונוזלים אחרים, משאבות יניקה חזקות ומשאבות הסנקה. בעזרת ביובית בתל אביב לדוגמא ניתן לפתור שורה ארוכה של בעיות ביוב ותחזוקה. הביובית יעילה בפתיחת סתימות ביוב והיא משמשת לשאיבת מי תהום מפירי מעליות, מקלטים, חניונים תת קרקעיים ומקומות נמוכים נוספים.

 

מלבד האמור לעיל, ביובית משמשת לשאיבת בורות רקב. היא מוזמנת לעבודה בסביבה פרטית, תעשייתית וציבורית וניתן לנצל את משאבות היניקה וההסנקה שלה לטובת שאיבת בורות דלק. הטכניקה בה פועלת ביובית היא יצירת ואקום באמצעות יניקה, כמו גם שאיבה של מי השופכין יחד עם הגורם לסתימה. לאחר מכן משמשת ביובית להעברת מי השופכין והגורם המזיק לתוך מיכל הקיבול.

ביובית – פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שכדאי להביא בחשבון כאשר בודקים כמה עולה ביובית בתל אביב:

א. השכרה או מכירה – כל חברת שאיבה או אינסטלציה זקוקה לביובית. ההבדל במחיר הוא בין רכישה של ביובית באופן קבוע ולצורך אספקת שירותים עבור הציבור הרחב, לבין השכרת ביובית בתל אביב למספר שעות בלבד. שירותי השכרה מיועדים לעיריית תל אביב, לועדי בתים במבנים משותפים וללקוחות פרטיים. לעומת זאת, מכירת ביובית מיועדת כאמור לחברות העוסקות בתחום.

ב. שנתון – כמו כל משאית, גם המחירים של ביובית בתל אביב נקבעים על פי השנתון. ככל שהמשאית חדשה יותר, כך סביר להניח שהמחיר שלה יעלה. הפרמטר הזה אינו רלוונטי להשכרת ביוביות והוא משפיע רק על המחיר של רכישת משאיות חדשות.

ג. מורכבות הקריאה – כאן מדובר על פרמטר שרלוונטי לשירות השכרת ביובית בתל אביב, ולא למי שרוצה לרכוש משאית מן הסוג הזה. העלות הבסיסית של הזמנת ביובית לא מביאה בחשבון הוצאות נוספות. אלו הוצאות שמתומחרות בהתאם למורכבות הקריאה. שירות סטנדרטי כולל פתיחת סתימות ביוב, בעוד שירות מיוחד כולל שטיפת קווי ביוב מסועפים, ישנים וסתומים. ניתן גם להשתמש בצינורות לחץ המים המותקנים על גבי הביובית כדי למנוע ריכוזי מכשולים עתידיים שעלולים להפוך לסתימה.

ביובית בתל אביב – טווח מחירים

הזמנת ביובית בתל אביב לפתיחת סתימות תעלה בממוצע 500 ש"ח. למחיר הזה יש להוסיף 10%-20% בשל מורכבות הקריאה. לצורך השוואה, משאית חדשה עם צינורות מים בלחץ גבוה, מיכל קיבול למי שופכין, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה תעלה בממוצע 150-300 אלף ש"ח. העלויות של משאיות יד שנייה נמוכות יותר ונעות סביב 70 אלף ש"ח. אפשר בכל מקרה להשוות מחירים ולחסוך בהוצאות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן