כמה עולה ביטוח הובלת דירה?

ביטוח הובלה

ביטוח על הובלת דירה יכול לפצות על מקרים של נזק לציוד ולרכוש, לחסוך עוגמת נפש עבור הלקוח ולהבטיח פיצוי כספי בכל מקרה של תקלה. הביטוח מכסה את הציוד ביטוח הובלההאישי והרגיש של הלקוח והוא גם מגן על המובילים. פוליסת ביטוח היא כיום חלק בלתי נפרד משירותי הובלות מקצועיים הניתנים עבור לקוחות במגזר הפרטי והעסקי. חברת הובלות לא יכולה להרשות לעצמה להציע שירות שאינו מגובה בפוליסת ביטוח תקפה ואטרקטיבית.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה ביטוח הובלת דירה:

א. גובה הכיסוי של הפוליסה – כמו כל פוליסת ביטוח, גם בביטוח הובלת דירה יש משמעות לגובה הכיסוי. פוליסת ביטוח בעייתית תציע כיסוי של פחות מ-100,000 ש"ח, לעומת פוליסת ביטוח תקינה בה ישנו כיסוי גבוה יותר.

ב. פריקה וטעינה – בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל פוליסת ביטוח על הובלת דירה כוללת כיסוי בעת הפריקה והטעינה. מומלץ לבדוק האם הסעיף הזה כלול בפוליסה ואף כתוב במפורש.

ג. חברת הביטוח – חברת ביטוח מוכרת וידועה גובה יותר על ביטוח הובלת דירה בעוד חברה לא מוכרת תספק מחירים נמוכים באופן מחשיד.

ד. המשאית המבוטחת – בפוליסת ביטוח בעייתית המשאית המבוטחת אינה זהה למשאית איתה עובדים בפועל. יש לבדוק את מספר הרישוי המופיע על גבי הפוליסה וכך למנוע מצב בו חברת ההובלות מעבירה ביטוחים בין כלי רכב שונים.

ה. גובה השתתפות עצמית – פוליסה יעילה ומשתלמת תחייב את הלקוח בהשתתפות עצמית גבוהה יותר מעשרת אלפים שקל.

טווח מחירים

לקוחות המעוניינים לבצע הובלה עם ביטוח נדרשים להוסיף 10%-15% למחיר המקורי. תוספת זו משתלמת גם בהובלות המתבצעות בתוך העיר וגם בהובלות קטנות. הביטוח מעניק שקט נפשי עבור הלקוח והוא מונע מצב בו נגרמים נזקים חמורים לציוד ולרכוש.

כך לדוגמא:

אם בצעתם הובלת דירה בת 3 חדרים במחיר של 3,000 שקלים. מחיר ביטוח ההובלה יעלה לכם 450 שקלים.

הובלת דירת 2 חדרים במחיר של 2000 ₪ מחיר ביטוח ההובלה יעלה לכם 300 שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן