כמה עולה "בית חכם"?

מערכת בית חכם

הבית החכם הוא הבית של המחר – וזה חלום עבור רבים מאתנו

הרבה מאתנו שמעו על הפיתוח ועל עולם המוצרים החדשני והמודרני שנקרא בית חכם, וייתכן בהחלט שרבים מאתנו לא מבינים לעומק את משמעות המערכת הזו ואת קפיצת המדרגה שהיא יכולה לתת לאיכות החיים שלנו. מערכות הבית החכם השונות הן מערכות שנותנות לנו שליטה מלאה ואיכותית על כלל מערכות הבית, גם כשאנחנו רחוקים מהן – באמצעות שימוש בטלפון הסלולארי שלנו. באמצעות המערכת ניתן לשלוט על מכשירים חשמליים רבים בבית שלנו, החל בתריסים החשמליים ובדוד החשמלי, דרך המזגן וכלה באורות הבית. כך למעשה ניתן לדאוג לבית קריר ולמים חמים במקלחת כבר כשאנחנו ברכב, בדרך הביתה לאחר יום עבודה ארוך. מאחר ומדובר בשדרוג משמעותי כל כך של איכות החיים שלנו, רבים בוודאי מרימים גבה ומניחים שמדובר בהשקעה כלכלית שהיא למעלה מיכולתם. אנחנו כאן כדי לשבור את המיתוס הזה.

כמה עולה בית חכם? אולי לא בדיוק מה שחשבתם

  • מערכות בית חכם נבדלות מאוד אחת מהשנייה באפשרויות שלהם, במגוון המערכות עליהן הן שולטות ובאמינות שלהן לאורך זמן. עם זאת, כל מערכת מהווה שדרוג לאיכות החיים שלנו, וניתן להתקין את מערכת הבית החכם בעלות של 25-30 אלף ₪ במתארים הפשוטים ביותר שלה. עבור הדגמים המתקדמים והאיכותיים יותר טווח המחירים מתרחב, וקשה לשים את האצבע על עלות מדויקת, שכן היא יכולה להגיע גם לאזור ה-200 אלף ₪.מערכת בית חכם
  • מה שהרבה אנשים לא מבינים לגבי מערכת הבית החכם הוא שמדובר במערכת שלמעשה חוסכת לנו כסף בצריכת החשמל והאנרגיה הביתית, וכך למעשה היא גם יכולה להחזיר את עלותה במבט רחוק קדימה. מערכת הבית החכם מאפשרת לנו לשלוט ולנהל בחכמה את צריכת החשמל של הבית שלנו, עם בקרה מדויקת של מה פועל ומה לא – וכך נוכל לחסוך הרבה מאוד כסף בחשבון החשמל שלנו.

תנו לאיכות החיים שלכם בעיטה רצינית כלפי מעלה

כשאנחנו בוחרים במערכת איכותית של בית חכם, אנחנו נותנים לאיכות החיים שלנו שדרוג משמעותי מצד אחד, וההשקעה הכלכלית יכולה להיות סבירה מאוד מצד שני, ואפילו לחסוך לנו כסף בהסתכלות רחבה יותר. למה אתם מחכים?

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן