כמה עולה בריכת שחיה מתנפחת?

בריכת שחיה מתנפחת

הנאה מבריכה מבלי לצאת מהבית

יציאה לבריכה הציבורית יכולה להיות עניין מעיק שדורש התארגנות ומעורב בשחייה יחד עם הרבה אנשים ללא פרטיות. קנייה של בריכת שחיה מתנפחת יכולה לפתור את הבעיה הזאת ולאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של בריכה בביתכם. בריכות שחיה מתנפחות מגיעות בשלל גדלים וצורות, החל מבריכות קטנטנות שמיועדות לפעוטות ועד לבריכות בגודל מלא שמאפשרות הנאה גם עבור מבוגרים.

מהם המחירים של בריכות מתנפחות?

יש טווחי מחירים שונים לסוגים השונים של בריכות שחיה מתנפחות:

בריכות שחיה לפעוטות – אם יש לכם ילדים קטנים, הם ודאי ייהנו משכשוך בבריכת שחיה מתנפחת. בריכות של פעוטות הן לרוב קטנות למדי והן אינן עמוקות כלל, כאשר בדרך כלל העומק שלהן מגיע עד לגובה הברך של אדם בוגר. המחירים של בריכות כאלו יכולים לנוע בין 150 ל-350 ₪.

בריכות מתנפחות לילדים – אלו הן בריכות שחיה מתנפחות שמגיעות בגודל גדול יותר מאלו המיועדות לפעוטות, והן בדרך כלל גם עמוקות יותר. בריכות אלו צריכות לעמוד בעומס גדול יותר של משקל ושל מים ולכן הן מעט יקרות יותר מבריכות לפעוטות. טווח המחירים שלהן נע בין 200 ל-350 ₪.

בריכות גדולות – בריכות מתנפחות גדולות מאפשרות שימוש לכל המשפחה, הן עבור ילדים והן עבור מבוגרים. בריכות אלו יכולות להגיע לקוטר של שלושה מטרים ואף יותר מכך. הן עולות בדרך כלל בין 450 ל-100 ₪.

בריכות עמודים – זהו העידן החדש של בריכות שחיה ביתיות. בריכות אלו נבנות בקלות באמצעות עמודים מחומר פלסטי והן מצוידות גם במערכת של משאבות מים מיוחדות. בריכות אלו יכולות לשמש כבריכות שחיה בגודל מלא עם עומקים של מעל למטר. המחירים שלהן נעים בין 900 ₪ ל-4,000 ₪.

מה משפיע על המחיר?

יש כמה גורמים שיכולים להשפיע על המחיר של בריכת שחיה מתנפחת. ראשית, ככל שהבריכה איכותית ועמידה יותר, כך היא תהיה יקרה יותר. שנית, בבריכות גדולות המחיר מושפע גם מרמת האבזור כמו סולם כניסה, משאבות וכדומה. מעבר לכך, גודל הבריכה הוא גם גורם בעל השפעה מכרעת על המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן